26 juli 2005

Stockholm

Jag är ju fortfarande kvar i storstaden men min lilla utflykt eller snarare utflytt till Koh Samui sker inte förrän den 14 augusti. Men jag måste ju börja värma upp mig på min nya blog som världens bästa Hanna har fixat till mig.

Så nu kan ni följa mig på mitt äventyr som spa supervisor på sixsenses spa.
Men innan jag drar iväg så har jag andra saker att se framemot som tex bröllop och inte vilka bröllop som helst utan Hannas o Lars + Lindas o Anders bröllop.

Ja ja vi får se hur detta går men jag är jäkligt laddad och jag tänker rapportera så mkt jag bara kan.

Nu ska jag låta Hanna få tillbaka sin dator och om ca 10 min kommer Lars hem med Indisk mat mumsfillibabba.

Men var så säker I'll be back.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Good shit!
Jag ger adressen till din blogg till Annika som ska till Thailand ensam som jag snackade om.
Kram Zandra E

02:39  
Blogger Henke sa...

Hur går det med Excel? *fniss*

04:53  
Blogger Zandra sa...

Nice att du är på banan nu Sofia! Ska följa dina äventyr!

Kram Zandra R

18:51  
Blogger Zandra sa...

Nice att du är på banan nu Sofia! Ska följa dina äventyr!

Kram Zandra R

18:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida