03 augusti 2005

Non Immigrant B Visa

Jag behöver ett Non Immigrant B Visa till jobbet i Thailand som jag måste ansöka om i Sverige. Det fattas ett papper och jag måste få det denna vecka annars är det försent och jag kan inte boka om min biljett så ni förstår att jag börjar bli lite nervös. Jag har kontaktat dem i Thailand flera ggr de senaste 3 veckorna men ej fått ngt svar, så denna morgon började jag med att ringa min blivande chef där nere och nu verkar det bli lite fart. Hoppas verkligen att detta Immigrant B Visum blir klart denna vecka.

Efter jag var klar med Thailand samtalet så hoppade mamma och jag in i bilen och körde till Linköping där min älskade morfar bor. Han ska nu flytta till Torshälla så vi var där och rensade hans vind och källarförråd (älskar som sagt att rensa). Man glömmer bort att det är så himla roligt att köra bil, när jag bodde i Stockholm så körde jag ingenting och de enda gånger jag åkte i en bil var när jag satt i en taxi.

Nu längtar jag tills jag ska lägga mig och läsa min bok som jag fick av Pozzi o Anna Stina när jag fyllde år. Den heter Jenny S och är skriven av Denise Rudberg, kan verkligen rekommendera den. En typisk tjejbok som handlar om Jenny som sticker till Stockholm när hennes kille dumpar henne efter 12 år för hennes bästa kompis Katta, har inte kommit så mkt längre men läs den...

Natti Natti ses imorn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida