05 augusti 2005

Picknick i det gröna...

Hej

Idag hade vi picknick i rothoffsparken med Eskilstuna tjejerna. Det regnade hela dagen men på eftermiddagen sken det upp så nu hoppas jag att detta väder håller i sig tills på lördag för då är det bröllop jihooooo.

Nu är det bara 2 dagar kvar och jag är nervös, glad och helt pirrig i kroppen. Det sjuka är att det är ju inte jag som ska gifta mig men på ngt sätt så känns det som de.

Idag hade jag ett fullspäckat schema, fixa med thai ambassaden, fika med Marie o Max, träffa släkten från Umeå, sola, gå på behandling, fixa med räkningar, ha picknick, lämna Hannas dator hos hennes föräldrar. Nu ska jag bara sätta igång och packa kläder för bröllopshelgen. Jag ska bo hos Venke så det blir hur bra som helst.

Om jag tyckte jag hade mkt att göra idag så vågar jag inte ens tänka på hur mkt Hanna o Lars har att fixa o dona med innan bröllopet och inte nog med det för sen drar de ju på bröllopsresa till Rio 2 dgr senare.

Nä nu har jag inte tid med det här utan jag hör av mig på månd efter bröllopshelgen och jag ska inte glömma kameran denna gång...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida