20 oktober 2005

Just nu ar jag i lyckorus for i tisdags kvall ringde Ia nar vi satt pa stranden och igar sa ringde Hanna. Det kanns som man ar sa nara men anda sa langt borta, sa fick jag ju prata lite med kungen oxa (froken Larsson). Det kanns som det var haromveckan man sags men sa pratar ni om att det ar kallt dar hemma och da inser jag att nu har jag varit borta i drygt 2 manader. ahhh vad jag skulle vilja komma hem for en helg och svira runt i storstaden.
Jag har varit dalig pa att blogga men just nu ar det bara jobb jobb jobb, varje morgon sa tittar Pien o jag pa varandra och sager att det skulle ju vara skont att skita i jobbet o dra till stranden istallet men nu ar det inte langt kvar eller ja det ar ju nastan 4 mander kvar pa jobbet sen ska jag ta semester lange lange ma ni tro.

Nu ar det bara 2 dgr kvar till var lediga dag och vi langtar som bara den. I sondags fick jag vara ledig sjalv for Pien fick lov att jobba men jag tankte att jag drar till stranden och forsoker bli lite brun (ar nu lika vit som nar jag kom) tror ni inte att det sporegnar sa dem maste tom stanga av vagarna sa jag akte till Imeralda spa och var dar i ngr timmar, vad skulle jag gora... men det maste vara fint vader pa sondag annars vet vi inte vad vi gor.
Kommer inte pa ngt speciellt att beratta, K.Da ligger fortfarande i koma men nu har hon borjat rora lite pa sig sa kanske kanske kommer hon att bli battre, hoppas hoppas.

2 kommentarer:

Blogger Venke sa...

Vi håller tummarna för K Da. Och för att du ska bli brun nån gång...

02:36  
Blogger Henke sa...

Håller med Venke. En tumme var för din solbränna och K Da.

Kul att prata med dig lite drrling :)

05:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida