11 oktober 2005

Redan tisdag jag fattar inte vad dagarna bara springer ivag. I lordags var jag pa topp humor och alla vet varfor for jag ar ledig pa sondag. Pien o jag akte pa kvallen till Tesco o handlade mat for vi skulle inviga mitt kok (har ju bara bott dar i 7v) antligen skulle vi fa ata ngt annat an bara ris ris ris.
Vi lagade kyckling pasta och det var sa gott att bara kunna anvanda peppar o salt (salt vet de ju inte vad det ar har). Vi kollade pa Tv och det kandes verkligen som en kvall hemma i svedala. Nasta morgon var vi uppe 8.00 o packade vara ryggsackar for nu skulle vi for engangs skull ta oss runt hela on, efter 20 min var jag hungrig o ville ha frukost sa vi satt val 1h pa stranden sen kom regnet.
well well vi borjade ga runt i de sma affarerna i maenam beach och da traffade jag 2 svenska tjejer som hade en liten affar med en massa fina klader och en liten bar dar vi kunde fa riktigt gott kaffe. naval efter 2h var vi pa vag igen men vi hade ingen aning om vad vi ville se och jag ar ju som sagt inte intresserad av statyer vattenfall mm sa det blev att vi akte till The Royal Meridien hotel lyx lyx lyx jag maste ju kolla in lite olika spa har pa on men jag tycker att Sila Evason har det finaste spa har men sen ar ju Sila det enda 5 star pa koh samui (man maste ju jobba pa det finaste hihi). Visst det var jattekul att aka runt on men snart var jag hungrig igen sa vi fick stanna o kaka lunch sen ville jag ga o ha 2h massage sa vi gjorde det sen ville vi skynda oss hem for vi ville ga ut (vi hade sagt att denna helg skulle vi bara ta det lugnt). Som vanligt drog vi till chaweng och sen hande det en massa saker ngn stal Piens vaska med mobil, moppe nycklar, nycklar hem men det varsta var ju hennes kamera. trakigt trakigt men Pien deppar inte for det nu ska hon fa en ny moppe som ar rosa jag ar sa avis jag vill oxa ha en rosa moppe.
Gardagen rullade pa som vanligt vi ar fullbokade sa tiden sprang ivag.

Ser att det hander en massa dar hemma. Det kommer ploppa ut en massa babisar nasta ar och det ar sa rooooooooooligt, ni maste skicka en massa bilder mm for jag kommer ju missa allt.
Sen en annan glad nyhet ar att mamsen o pappsen kommer den 12 nov till den 3dec och sen ar det bara 2v kvar tills Ia o Patrik kommer o halsar pa, langtar som bara den.

5 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Jag räknar med att du kommer hem och är välkomstkomitté när rödtotten ska ploppa ut Sofia! *rynkar pannan* ;)

15:18  
Blogger Henke sa...

Mat mat mat. Fan va jag är aaaavis!

04:26  
Blogger Henke sa...

Jag kollade förresten flygbiljetter till Phuket över jul, lite på skoj. 22 tusen!! Hej då.

04:27  
Blogger Jo. sa...

nä, men sofia det är lugnt, för Hanna har lovat att länka förlossningenlive, så att vi kan kolla via nätet, vi som är ute i världen. De e lugnt.:D

16:46  
Blogger hanna sa...

Järajt :)

20:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida