17 september 2005

Thai music nonstop

>
Horde rykten om att det spelades thaimusik nar man ringde mig, kan saga att detta stammer. Eftersom jag inte ringt mig sjalv sa sa jag hela tiden att det maste vara ngt fel pa tel men sa ar ikke fallet utan ni hor lite musik och det ar bara att vanta tills jag svarar eller tills ni hor min tel,svarare.

Bara 36h kvar tills vi aker till fullmoon partyt. Vi har planerat in i minsta detalj, vad for klader som ar bra o ha eftersom man kan bli ganska blot nar man hoppar av baten, vad for dricka man ska ha med eftersom priserna ar lie annorlunda dar, hur lange vi ska sova imorgon for att vi ska orka parta till 08.00 pa morgonen nar baten gar tillbaka. Som ni ser sa tar vi det har pa allvar... Det ar nastan som nar man ska aka pa cinderella baren dar hemma.

Ikvall ska vi ha avskedsfest for min chef, lite trakigt men sant ar livet. Vi har ju knappt hunnit traffas men hon kommer bo kvar pa koh samui sa nu kan vi ga ut tillsammans sa alltid natt gott.

Fasiken vad fort tiden gar nar man ar ledig.
Hoppas nu att det finns vatten hemma sa man kan ta en dusch. Dem stanger av allting ca 2-4 h per dag pa hela on for vi maste spara electricitet. Jobbigt nar man vaknar upp badandes o inser att airconen ar av.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjena lilla gumman!

Skönt att höra att du reder dig där nere, ingen skulle väl tro nåt annat!!
Låter soft när du skriver om din "vardag" ,sån vardag skulle jag vilja ha varenda dag. Ta vara på dig!

17:40  
Blogger hanna sa...

ÅHHHH. Nu är jag avundjuk. Partaja för mig ockå din lilla fullmoonhoppa!

00:22  
Blogger Jo. sa...

Beeeejbee! Jag kommer! Jag måste också gå på fullmoon-partaj!Hinner jag eller, nää.. nu har det redan varit. Skit!

19:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida