01 september 2005

Sing a song

Tank att det ar redan 1 sept och det blir bara varmare o varmare for var dag, hur ar det hos er...

Slutade jobbet kl. 18.00 sen drog jag hem tog en dusch o bytte om till partyklader. Ia ringde och det var sa kuuuuuuuuul att hora hennes rost och i dec kommer hon o Patrik o halsar pa mig, langtar.

Imorgon ar det min lediga dag och jag ar sa himla glad just nu, ska bara skriva ngr rader till er sen ska jag mota upp ngr fran jobbet pa ngn bar sen blir det thai fest for hela slanten for vi ska till en kareoke bar och sing a song.

Nu ska jag ta en massa bilder oxa for en tjej pa jobbet ska lagga upp dem pa min sida sa snart kanske ni far se lite bilder harifran.

Pa jobbet har dem en stampelklocka men det ar inte vilken som helst utan man stamplar in med sitt fingeravtryck, har aldrig varit med om det men det ar val bra for dem for det ar ju lite svart att stampla in ngn som kommer forsent, eller hur...

Ska nog ga ner till stranden nu och ta en drink och vanta pa dem andra tjejerna.

kram pa er alla

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Alltså - du är så jädra bra! You made my day nyss! Najs att höra din röst darling! :D

Ha det kanonkul ikväll! Vi hörs snart igen!

20:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida