16 augusti 2005

Letande efter bungalows.

Gick o la mig 19.00 igar kvall sen sa vaknade jag vid 1 pa natten och kollade pa tv. Det finns 6 kanaler och 5 ar pa thai och den pa engelska ar bara en sportkanal jihoooo.

Imorse var jag uppe o studsade vid 8. Jag tog moppen for att leta upp ngt stalle dar man kunde fa frukost.

VARNING, de som ar kansliga att lasa om olyckor dar djur ar inblandade kan hoppa over de nast 4 kommande raderna.

Pa vag till restaurangen kor en langtradare 2m meter ifran mig pa andra sidan over en stor labrador. Jag hoppas att jag i backspegeln ska se en dod hund men istallet vaknar den upp och borja yla och springa runt med bakrekroppen i ett slap, kommer nog ha den bilden i huvudet ett tag framover.

Efter frukosten fick jag lov att aka med en tjej till banken dar jag skulle fa oppna ett bankkonto och oxa fa ett visa kort, detta tog ca 2h.

De senaste 3h har jag akt runt o kollat bungalows men antingen ar de for dyra eller ser ut som skit. Men jag maste nu bege mig ut och fortsatta mitt letande om jag ska ha en bungalow tills pa torsdag.

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Halla tosen! Skont att du ar framme och att allt gatt bra, forutom labradoren da. Ser fram emot massor av rapporter nu! Har ar det finfint forutom att vi just upptackte att vart forra hotell har blast oss och dragit kostnaden for vart boende flera ganger. Dags att ringa banken...

05:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida