15 augusti 2005

Koh Samui

Ja da var man framme pa denna lilla o. Det ar varmt o svettigt men jag ska inte klaga man kommer vanja sig. Har varit en stund pa resorten dar jag ska jobba men har ej hunnit kolla runt riktigt. Men de gav mig ett rum sa lange och sa har jag nu hyrt en moppe sa det ar ju galant. Har nu kort runt lite pa on o kollat in stallena jag besokte i varas, det ar sig likt forutom att Jenny o Tintin saknas.

Ja resan ner gick jattebra och pa planet hade jag sallskap utav Linda o Anders som akte pa smekmanad, brollopet stod i lordags och dom var sa fina och det var ett riktigt party anda till kl.05.00 pa morgonen men jag drog redan vid kvart over ett for en annan hade ju inte hunnit packa annu.

Imorgon ska jag fixa ngn bungalow och fa ett bank konto sen kor vi igang pa lordag och jobbar.

Kanner att jag borjar bli lite trott, har nu varit uppe i 28h sa jag ska nog kaka lite middag sen dra mig till sangs.

Saknar er alla dar hemma saaaaaaaaaaaaaaaa mkt.

Kramar Sofia

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att du är på plats och att det verkat ordna sig. Du har väl installerat Tom Jones oxå hoppas jag...;)

17:55  
Anonymous Anonym sa...

Vi saknar dig också, gummsegummsan... Skönt att du kom fram ok.

19:31  
Anonymous Anonym sa...

Jätteskönt att det gick bra med
resan, vi önskar dig allt gott i
fortsättningen, vi saknar dig såååå
oxå

mamsen o pappsen

01:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida