17 augusti 2005

Krangel.

Hej pa er som laser detta. Tankte att jag skulle maila alla vanner och meddela min blog adress och emal o mitt nya mob nr men det visar sig att jag pa mail.friends sa kan jag inte klicka dar jag ska borja skriva (valdigt irriterande) ngr thailandarae har forsokt hjalpt mig utan framgang. Ni som laser detta kan ni kanske hjalpa mig, annars gar jag bara tillbaka till min spraymail.

Igar sa fixade jag da ett nytt mobnr som inte var det lattaste. Fem personer stod i affaren och forsokte forsta mig och till slut fick jag ett nytt kort sen skulle en dov kille hjalpa mig att ringa upp balanskontot mm. Sa han slog sen fick jag lyssna vad de sa pa thailandska eftersom han var dov. Men nu ar det fixat och mitt nr ar 6670357889 sa nu kan ni na mig och sms mig pa detta nr.

Idag sa har jag akt runt pa on for att att kolla in stallena men det ar svart att se ngt eftersom man maste ha 2 ogon i nacken och se all trafik till hoger och vanster sen sa ar ju vagen full med hal har och dar.

Nu tanker jag ga och lagga mig pa stranden sa man hinner fa lite farg tills pa lordag da man borjar jobba. Ska sen senare idag forsoka traffa min chef for forsta ggn. Sen ska jag ju fortsatta mitt letande efter en bungalow. I borjan av mitt letande tankte jag att jag skulle ha sovrum, vardagsrum, kok nu har jag andrat mig bara jag far tag i ett rum utan kok men garna med aircon sa ar jag nojd, kommer ju anda inte hinna vara dar sa mkt.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad mycket du hunnit med på ett par dar! Jag är klart imponerad :)
Aircondition låter bra. Om du kan få ett kylskåp också så har du väl allt du behöver? Tänker på dig Gumman...

14:25  
Anonymous Anonym sa...

Darling!!! sola och drinkar nu innan jobbet börjar! Och kolla in allt som går att kolla in..

Pussss!

18:45  
Blogger Zandra sa...

HAhahahha... åh vad jag skrattade gott när jag läste ditt senaste inlägg. Hoppas du har det bra tjejen!

Kram Zandra R

20:35  
Blogger Henke sa...

Konstigt fel på mailen. Skriver du rätt adress?

http://mail.friends.nu/

20:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida