21 augusti 2005

Lata dagar

Har borjat jobba och an sa lange har jag inte gjort ett skit. Jag ar svintrott men det kan ju bero pa att jag bara ligger pa en soffa hela dagarna och laser manualer.
Men imorgon hoppas jag att det satts igang med en massa behandlingar som jag ska fa lara mig for har gor visst alla terapeuter alla behandlingar ooops. Men det ska nog ga bra med thai massage, inbillar mig det i allafall. Sen ska visst jag lara ut aromaterapi och anatomi och en massa andra saker sa nu galler det att skriva ut sa mycket som mojligt fran internet sa jag har ngt att ga efter.

Ja vad har hant de senaste dagarna, inte mycket varit pa jobbet akte till chaweng i forrgar och fick punka pa vagen. Letar fortfarande efter boende och snart skiter jag i vad det kostar for jag vill nu kunna hanga upp mina klader som ligger nerpackade i ryggsacken. Sen vill jag kunna komma o ga utan att ngn annan bryr sig, for ar det ngt thailandarna ar sa ar det att dem ar nyfikna.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gumman, Du kommer att klara allt galant! Du tog ju Thai Massage lektioner och det kommer att komma tillbaka till dig på noll-tid.

Tänker på dig massor!

14:55  
Anonymous Anonym sa...

Gumman, Du kommer att klara allt galant! Du tog ju Thai Massage lektioner och det kommer att komma tillbaka till dig på noll-tid.

Tänker på dig massor

18:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida