18 augusti 2005

Tesco Lotus

Tesco Lotus ar som en oas mitt i Koh Samui. Har finns allt att handla och en food court som ar superb, kladerna ar ju inte direkt vad man letar efter men jag alskar Lotus har kan man ga runt i flera timmar.

Igar var jag ute med min chef hennes man och 2 par fran Hong Kong. Vi drack goda drinkar och maten var ljuvligt god och pa ngt satt sa smakar ju allting lite godare nar det ar gratis.

Sitter just nu och har beslutsangest, ska jag ga och ta en massage eller lagga mig pa stranden eller ga runt och shoppa lite hmmmm vardagen ar pa en direkt.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Man kan inte annat än bli avundsjuk! Njut nu innan det hårda livet börjar!

Kramar

14:37  
Anonymous Anonym sa...

Stackars dig! Du verkar ha det riktigt jobbigt. ;)

15:13  
Anonymous Anonym sa...

Du kan ju alltid ta en massage på stranden medan du köper nåt från en strandförsäljare... Puss!

15:16  
Anonymous Anonym sa...

Åh bruttan vilken härlig vardag du har där borta nu, passa på o njuuut! Själv längtar jag så jag storknar till på lördag då vi åker till "the big apple" (ser framför mig hur jag är lika chic, ehhh, som brudarna i sex and the city med en cosmo i handen på nån trendig bar). Var in o kollade på din "arbetsplats"... ser ungefär ut som jag har det.. har jag inte nämnt att vi också har 30 grader varmt o en pool intill kontoret?!
Må gott gumman!!

17:54  
Blogger maria sa...

jaadu, boxarn. inte är det synd om dig precis. Gå du och ta en massage och tänk på alla oss som inte tar nån massage, men som kanske borde.

Puss från Pozzi

00:23  
Anonymous Anonym sa...

Fan älskling!!! Jag kommer å hämtar dig. Du verkar ju vara helt slutkörd, stackare. Kan de inte fatta att du inte vill ha deras jävla mat! INte deras jävla sol och killar, å drinkar och sand och faaaaaan, va de verkar vara tröga!

16:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida