19 augusti 2005

Skorpionen

Igar kvall sa hade jag bestamt med ngr fran resorten att vi skulle ata middag inne i chaweng (ca 20-30 min korande fran dar vi bor). Det hade regnat ngn timme innan jag skulle ta min moppe och kora in till stan och da kommer ju alla de sma fina djuren fram sa helt plotsligt ser jag vid min fot en stor skorpion. Jag sager till ngr thai som star precis brevid och det enda de sager ar hihihihi, sa jag fragar om de ar sa giftiga och de svarar hihihihi.
Det paminde mig om nar jag var i Phuket och utanfor min dorr var det massor med cobra ungar och jag sager till dem andra att vi maste gora ngt for det springer ju en massa ungar har och svaret jag far ar det samma hihihihii, men en dam sager iallafall that I shouldnt touch the cobra sa nu tankte jag samma sak att I shouldnt touch the scorpio. Jag tog min moppe och korde ivag men det krop i hela kroppen och jag sag framfor mig hur det krop fram skorpioner som legat gomda under moppen.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, du syrran. Du behöver ju inte ta och kittla dom precis... Fast dom bör ju vara mycket mindre giftiga än kobrorna så ´no worries´... Ta med dig kameran nästa gång :)

15:28  
Anonymous Anonym sa...

Du får akta dig för skorpioner, det var en kille här i Sverige som dog av ett skorpionbett nu i veckan.
Vi skickar in din försäkring i morgon.
Vi kom hem nu ikväll efter att ha
jobbat hårt med att avsluta Syrengatan, nycklrna är nu lämnade.
Lycka till med jobbet i morgon

Pussar i massor

01:42  
Blogger Henke sa...

DO NOT TOUCH THE SCORPIO!

hihihihi

02:15  
Blogger hanna sa...

Galning. Du ar heelt saker pa att du inte ska bo i Stockholm i allfall?

08:19  
Anonymous Anonym sa...

ja vet. Du kan köpa galon-kläder, de skyddar mot, män, sol och. OCH skorpioner. hur bra som helst. Och så svettas man massor och blir smal på köpet. Gör´t.

16:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida