04 september 2005

Grattis

Igar fyllde pappa 65 ar jihooo, massor med kramar fran mig (glomde att skicka ett kort, men jag ska val inte bryta trenden).

I dag ar det sondag och man kanner sig lite seg maste jag saga. Jag och Pauline (en tjej fran Holland som ar trainee pa samma resort) var ute igar. Det var hur mkt folk som helst sa nu borjar man kanna av att hogsasongen ar pa vag. Nar kl var 3.30 i sa bestamde vi oss for att aka hem, hon ar ledig idag men jag ska snart till jobbet o plita lite pa anatomi som jag ska lara ut nasta vecka.

Ska se om jag kan byta min lediga dag till en sondag for det ar namligen sa att det ar fullmoonparty den 24 augusti pa koh phangan sa vi tankte ta baten pa kvallen och aka tillbaka pa morgonen (hoppas chefen sager ja) Pauline aker visst varje manad o partar dar men for en annan som borjar narma sig 30 sa kanske det racker med en ggn.

Jag har bara varit har i 3v men det kanns som 3 manader. Gillar verkligen thailand, harliga strander sol varje dag och det basta av allt ar att man inte kollar pa priset nar man ar ute.

Imorgon ska vi ha beach party med jobbet. Skriver mer ngn annan dag, kanner att min hjarna ar ngn annanstans just nu.

3 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Mycket party du fröken! Precis om det ska vara!
Här hemma har det varit en lagom lugn helg. Lite middag och ett par öl i går och nu är det söndag och storstädning. Håller på att gå igenom garderoben nu. Välbehövligt och jäääklar vad skönt det ska bli när det är klart! :D

17:56  
Anonymous Anonym sa...

Hej, hej Gumman.

Hoppas du får komma iväg på fullmoon party - läste någonstans att Thai regeringen vill förbjuda den så det kanske blir sista chansen... Om inte så har du ju varit där förrut.

Kul att du har massor att göra - även om det bara är att gå ut med folk och partaja :)

Kramar, Maria och John

03:56  
Anonymous Anonym sa...

Tusen tack för dina grattis dom går hem utan vykort.Jag börjar så smått vakna upp nu efter firandet. Hoppas du får roligt på beachpartiet
pappa

14:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida