13 september 2005

Najsi blajsi

Nu leker livet igen, eller jag kanske ska vara lite forsiktig att hurra innan jag fatt mitt pass i handen. Kommer ihag vad som hande 2 ar sen nar jag skulle forlanga mitt pass med lite pengar, passet var borta i 2v och jag fick jaga det runt om i Thailand,sag en stampel fran Malaysia sa passet hade visst varit dar. Nu kan vi garva at det men just da var det inte sa roligt.

Men iallafall sa gick resten av gardagen mycket snabbare sen jag fick den glada nyheten. Jag blev bjuden pa middag och sen var det utgang i Penang, najsi blajsi maste jag saga, hade hur roligt som helst.
Enda negativa var att jag dansade sa mycket sa jag blev genomblot sa nu har jag inga klader att ta pa mig, kul att satta pa sig sura klader som kommer stinka. Kom pa att jag kan ju faktiskt lamna in lite tvatt har, ok jag far skriva mer ngn annan dag.

1 kommentarer:

Blogger Jo. sa...

Vafanken, lite svett har ingen dött av! På med trasorna och back to work, honey!
puss

03:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida