06 september 2005

Penang next

Maste lamna Thailand pa sondag annars blir det boter eller tom fangelse (dem forsoker val bara skramma en) om jag stannar utan visa. Sa nu haller jag pa och fixar med bussbiljett till Penang (malaysia). Maste nog vara dar i 3-4 dgr men jag har ingen bradska. Egentligen skulle allt sant har vara fixat redan innan jag kom ner men dem var lite sega sa nu far jag ju liksom gratis semester sa inte mig emot.

Fick oxa ledigt sa nu blir det fullmoonparty, jihaaaa. Har varit dalig pa att ga ut de senaste dagarna men just nu jobbar jag till 22.00 pa kvallarna och det regnar en hel del just nu sa man blir sittandes framfor tvn.

Blev glad over att Johanna nu har borjat blogga, sa kul att kunna lasa vad som hander i era liv dar hemma. Roligt att se alla kort som ni lagger in, jag maste ta mig i kragen och borja ta kort sa ni kan se.Kan saga att utsikten fran mitt kontor ar superb, jag ser havet och sa ser jag over till on Koh phangan, kan inte klaga.

Igar var jag pa coktailpartyt och det var helt ok men jag fick bara dricka juice, men sen var jobbet att man skulle ga runt o prata med gasterna sa det var valdigt soft maste jag saga sa det kan jag gora om fler ggr.

Har nu inskaffat en phrasebook pa thai sa nu ska jag borja plugga.

Nu ska jag ta min lilla Honda och dra mig hemat och sen till jobbet, kanns som man ar pa jobbet hela tiden.

4 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Jaaaaa! Mer bilder åt folket! :D

14:12  
Blogger Petra sa...

Mer bloggar åt folket! :)

15:26  
Blogger Jo. sa...

Mer fest åt folket! Herre Gud Sofia, inte nån fest på flera dagar.. Inte bra inte bra.

18:15  
Blogger maria sa...

Vad roligt att läsa om ditt liv Boxarn! Hoppas det löser sig med visat ! Kram

02:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida