20 september 2005

full moonparty

Skrev i gar om fullmoon partyt men sen var allt borta nar jag tryckte pa publish ( man blir sa trott) Pien tycker det ar sa konstigt att det alltid kranglar sig nar jag haller pa med datorn (tror att datorerna har nere ar daliga, vad tror ni?).

Naval vi hade det hur bra som helst pa fullmoonpartyt. Kom dit vid 00.00 och som tur var hade Pien sagt att jag bara skulle ha en kort kjol o flipflops for man fick nastan simma iland. Tank er en hel strand med massor med olika pubar och discon och 6000 dansandes manniskor, det kallar jag for fest. Vi hogg in pa en bucket sen var det bara att springa runt o dansa i sanden. Vid 3 tiden at vi middag (eller tidig frukost) sa vi fick lite mer energi.

Vid 07.00 tog det roliga slut for da borjade det sporegna och vi fick kuta eller rattare sagt simma ut till baten (tur att man inte hade med sig kameran for vaskan var dyngsur). Sen fick vi vanta till kl. 08.00 pa att baten skulle ga tillbaka, det var regnigt och kallt sa nar vi val kom hem var det bara att ta en varm dusch.

Vi bestamde att vi aker ner till stranden pa en gang for drar man hem o sover sa visste vi att vi skulle sova halva dagen. Sa 09.30 lag det 2 tjejer pa choeng moon beach. Kan saga att vi var dem anda som lag dar hela dagen for det var kallt, blasigt och regnigt men vi skulle bara ligga pa stranden pa var lediga dag. Jag var duktig och smorjde in mig med spf 20 men sen fick jag for mig att jag skulle ligga pa magen o sova, efter 2h vaknade jag upp med illrosa ben (man kanske ska smorja in hela benen och inte bara framsidan).

Kl.15.00 gav vi upp o drog hem o sov 2h sen akte vi till chaweng o strosade runt dar till midnatt. Ahh vad vi skulle vilja vara lediga idag med men nu maste jag dra till jobbet.

Maste bara saga att vi var ju pa barbeque hos min chef och nu vet jag vart jag ska bo. Deras hus var helt fantastik, swimmingpool, barbeque 4 sovrum stort vardagsrum, 3 badrum 2 stora balkonger. Skont att man antligen har hittat ett stalle dar jag vill leva resten av mitt liv, nu ska jag bara spara ihop 3.5 miljoner svkr sen ska jag kopa ett sant hus.

2 kommentarer:

Blogger Jo. sa...

några månader till på jobbet så har du huset. 3,5 mille är NOTHING.

14:04  
Blogger hanna sa...

Drömmar är bra! Men du, vi vill se biiiiilder! På ditt hus, på jobbet, på chefen, på polarna...ja, allt! Kanske tom skorpionerna.

Du fick ju till det i går. Bara att välja rätt bild nu! :D

14:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida