22 januari 2007

Hej

Sa da kom antligen Ia i Lordags kvall kl var val 22.30.
Jag fattar inte att man kan ha sa mkt att prata om nar man ses. Ia hade med sig marabou choklad och skvaller tidningar sa forst var jag tyst i 10 min medans jag gick igenom allt skvaller om alla kandisar, inser att det bade finns ngt som heter lets dance och sa finns det visst ngt program om bonde soker fru. Vi gick sen ut och tog en ol o pratade pa sen fick vi for oss kl. oo.oo att ta en massage och det fick vi oxa, alskar att allt ar oppet sent i BKK gick efter det hem och sen sa pratade vi till kl.04.00 pa morgonen. Jag kom inte upp forran 14.00 nasta dag men man har ju semester.

I dag kom oxa Ia's kompis Geenie som ar fran Boston sa antligen fick man traffa henne. Det enda vi gor pa dagarna ar att strosa runt ta 2-3 h spa behandlingar ata god mat coh aka taxi (alskar att aka taxi, jag sitter hellere fast i trafiken 1h an tar bat eller sky train).

Na nu maste jag forsoka hitta Ia o Geenie och sen ska vi traffa Geenies kompis som ar ngn film producent har sa nu galler det att ta fram sina skadespelar talanger sa kanske man ar en movie star snart.

Ia o Geenie kommer nog aka till ngn o for de vill sola o bada o ta det lugnt men det sista jag vill se just nu ar en o utan jag trivs utmarkt har i storstaden och dessutom ska jag traffa min hogsta chef pa torsdag och da far jag val se ifall det finns ngt jobb till mig eftersom nu ar det bara 7v kvar pa Maldiverna.


Kram sa lange

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ooh, vad jag är avundsjuk, jag vill oxå ha flera timmars massage och bara äta gott o njuta!!! Mmm, jag ser allt framför mig. Ni lovar väl att sova sista natten på Blue Guesthouse. hihi!! Vilket jävla ställe!! Svårt att fatta att du snart har varit på Maldiverna ett helt år!

Hälsa brudarna

03:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida