18 januari 2007

Efter en battur till Royal Island darifran seaplane till flygplatsen vidare med dhoni till Male (spemderade en natt) och sen tillbaka till flygplastens sa sitter jag alltsa o vantar pa mitt flyg till Colombo och darifran vidare till BKK. Fatta att jag ar lycklig, ska nu fa ata glass, dricka latte o cola light ga pa spa beh mm mm mm...

Bade julafton o Nyarsafton firades rejalt, insag inte forran 1.20 pa natten att det var no limit i baren sa da blev det full rulle pa bade mig o Dilhara (annars ar det ju en lag pa att vi bara far 4 ol eller 6 shots att dricka per kvall) vi hade turen att fa over en Dj som spelade till 04.00 sa jag kan inte klaga och ibland ar det bra att ha mandagar ledigt hihihihi.

Ahhh vad jag har langtat till denna dag det har varit sa segt den sista tiden men jag hoppas att mina 7 sista veckor kommer ga bra (fatta att jag har varit 1 ar pa en liten liten o).

Det basta med BKK resan ar att Ia kommer pa lordag till BKK sa vi kommer ha en hel vecka tillsammans.

Ahhh vad segt en timme kan vara, denna flygplats ar ju inte direkt den storsta o basta gar runt pa 2min.

Inser att nu kan jag maila o blogga varje dag helt otroligt.

Kram pa er

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha det! Drick massor av Latte och at massor av god Thai mat...och sa bor du shoppa sa klart... Ta ocksa in pa ett bra hotell och bara njut...

Kramar

22:26  
Blogger Henke sa...

YAY, blogga mer!

:D

04:06  
Blogger Henke sa...

YAY, blogga mer!

:D

04:10  
Blogger Henke sa...

YAY, blogga mer!

:D

04:11  
Blogger Henke sa...

YAY, blogga mer!

:D

04:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida