09 juni 2006

Ikvall hander det, forsta gangen jag ar sa jakla glad over att det ar world cup. Maldiverna som aldrig ar med i ngt fotbollsammanhang ar helt tokiga och just nu sa ard et stor invigning med speciell mat som ar tillagad och dem har satt upp en storbildsskarm sa att hela matsalen kan se pa fotbollen. Har precis bastat sa nu ska jag hem o byta om o dra till festen.... det som saknas ar ju dock oltalt suck suck....

Sa jag insag att jag inte skrivit pa en manad och det har val inte hant ngt sarskilt pa denna lilla o forutom att det borjar bli mer regn nu och mindre gaster, ganska skont maste jag saga.

Jag har oxa dykt 2 ggr och det ar hur underbart som helst sa nu ska jag borja pa kursen som kommer ta ngr manader eftersom jag bara kan dyka 1 ggn varannan vecka.

Imorgon sa kommer det en tranare fran sodashi (varat produkt marke som vi anvander har) ska bli skitkul att fa traning i 1v sen efter det sa aker jag ngr dgr till Colombo Sri Lankas huvudstad. Har jobbat in en del timmar sa nu tankte jag att jag vill bara aka till en storstad o fa shoppa, dricka latte ga ut o parta o ga pa spa, ser verkligen framemot detta.
Nar jag kommer hem fran Sri Lanka sa kommer en tranare fran Thailand. Hon heter Sa och det roliga ar att jag jobbade med henne i Phuket for 3 ar sen sa det ska bli sa kul att fa se henne igen.
Sa jag hoppas att Juli manad gar fort for i Augusti tankte jag aka till Svedala och det mina damer o herrar ser jag verkligen framemot.
Sa det var en liten kort rapport om vad som hander pa denna sidan av jordklotet.

puss pa er

Sofia

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Roliga Nyheter!
Fotbollsfest! Dykning! Sodashi Träning! Men mest av allt nyheten att du kanske kan komma till Svedala!!!
Hoppas verkligen att du kan komma till Svedala i Augusti - jag vet ju att det kan bli svårt att få biljett kanske...

Vi saknar dig såååå mycket!!!!!

Kram, kram

01:39  
Blogger Henke sa...

Fan vad jag saknar dig baby! :D

20:49  
Blogger Venke sa...

Shit vad roligt att du kommer hem en sväng! Men du, inte mellan den 12 och 26 augusti hoppas jag. Då är jag i Spanien...

18:23  
Anonymous Anonym sa...

Henke I miss you to drrrling....

Venke det ar bara att boka om biljetten for idag lamnade jag in min ansokan om att fa akatill Sverige med utresedatum den 12 augusti och tillbaka resan bokad till den 26 augusti det ar ju helt forj.vligt om vi inte kommer kunna ses...

21:30  
Blogger maria sa...

*Bokar in i almanackan, gosan 12e till 26e* puss !

01:35  
Anonymous Anonym sa...

Älskade Sofia, vad roligt att du kommer hem till Sverige. Jag kommer till Sthlm!!! Gud vad jag längtar!!!
Coolt med dykningen och att du ska åka till Sri Lanka.
Ringde dig idag men du hade nog gått o lagt dig. Ringer en annan dag min vän!!!

Puss o kram

03:00  
Blogger Venke sa...

Lägg av! Det får inte vara sant! Snälla, säg att du skämtar.

14:05  
Blogger Jo. sa...

Sofia sofia sofia!! Du kan simma over havet for du ar det basta laget... typ askul attt ses!

03:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida