23 april 2006

Det kanns lite konstigt for nu ar chefen borta i Thailand i 2v och jag ska lixom vara chefen har och det ar sa roligt for 3 dgr har gatt och dessa 3 dgr har gatt for bra for att vara sanna sa nu vantar jag bara pa att det ska handa en massa och jag tror att allt kommer handa imorgon for da borjar det med att en massa rapporter ska vara inne och jag fattar inte ens vad alla ar for ngr.

Ibland far man vara som en hok over vissa tex en kille som jag igar fragade om han varit o hamtat 2 korgar till vara cyklar sa sa han ja det ar lugnt det ar fixat, jag kommer sen in 20 min senare o han sitter fortfarande o latar sig pa soffan o jag kollar med honom sa att han gjort allt for det var en massa grejer han skulle fixa med och det kandes lite konstigt att han bara lag i soffan o sloade. Sa till slut sa jag vad bra att du fixat alla dem har grejerna da ska jag bara ta o ringa alla o stamma av med dem att allt ar klart skitbra jobbat.HIHIHI det tar 1 sek sen ar han uppe o hoppar o helt plotsligt sa ska han till alla stallen som han sa att han varit pa.... detta hander ca 100 gr per dag man ber om en sak och dem sager ja sen 20 min senare fragar man om det ar gjort och de sager ja sen kollar man upp det sjalv och inser att det inte ar gjort och da fragar man varfor och da skyller dem pa den andra personen, tjena jag trodde alla var over 15 ar som jobbade har men det verkar ibland inte som det.
Tillbaka till killen som skulle hamta alla grejer han kommer tex in o fragar om jag kan skriva pa en massa saker som overtid som ar fran dec HALLAAAAA jag fragade honom om det ser ut som om jag ar fodd igar och da kolla han lite konstigt o fattade inte riktigt vad jag menade men jag kanske sag ut som jag var fodd igar hihihi.....

Det ar full rulle har alla ar sjuka eller pa semester och resorten ar fullbokad sa dem som ar pa spa't har det ganska jobbigt just nu. Jag inser att jag inte skrivit i bloggen pa over 2v och jag ska forsoka maila sa snart allt har lugnat ner sig...

Det som har hant de senaste dgr ar val att vi hade en massa rattor i vara utomhus champas dar vi gor massage sa det sprang runt 4 st runt mina fotter nar jag masserade sen har vi faktiskt lamnat on en kvall. Vi tog en speed bat till en resort som heter Royal o det var sa jaaaaakla skont att fa satta pa sig andra klader an sin uniform o fa bestalla in en god ol. Sen att stallet var sisadar sa var det iallafall kul att fa uppleva crab racing pa ett diskotek.

Na nu ska jag ut och massera lite mer folk och jag hoppas att denna dag kommer ga bra , som sagt man far ta en dag i taget....

kram pa er alla o grattis till Nino o Maria som fick en liten flicka for 1v sen... vantar nu med spanning att fa hora nar Hanna's o Lars lilla kommer...

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det låter som att du har mycket att göra...Hoppas du kan få vila lite efter chefen kommer tillbaka från sin Semester.

Kul att ni kom iväg till en ´grann-resort´.

Önskar man kunde vara där med dig så att man kunde få höra allt du gör.

Kram, kram

01:27  
Blogger hanna sa...

Låter ju som om du är en grym chef - tror jag anar en framtida karriär! :D

Crabrace låter också som en jäkla happening! ;)

13:11  
Anonymous Anonym sa...

Oh, vad kul med lite uppdatering på bloggen. Sitter på jobbet och tjuvskriver litegranna. Vad duktig du är Sofia!! Du är ju bäst på att chefa!!! go for it girl!! På dom bara!!!! Äckligt med alla råttor, blä!!! Håll dig borta från dom!!!

Själv mår jag som en prinsessa o ska på min 5:de dejt ikväll! Vi ska på bio och han hämtar mig efter jobbet... hihi!!!

Saknar dig min vän!

puss o kram

13:50  
Anonymous Anonym sa...

tjenare vår favorit!

Nu har vi druckit massor av vin och fnittrat hela kvällen. Vi saknar dig så mycket o önskar att du också var med här ikväll. Lämna råttorna o kom hit!!!! Våren är här och det spritter i våra kroppar!!! hihi!!!

Tusen pussar från Ia och Sofie

04:03  
Blogger 30-års krisarn sa...

Hej på dig, schysst att du hittat hem till mig på min oansenliga blogg. Är inte hyperaktiv när jobbet är tufft men jag läser er andra och ibland när jag vill drömma mig bort flyttar jag till dig på Maldiverna och krattar stränder eller nåt. Njut av att befinna dig på en paradisö, vi andra finns här när du kommer hem. Hanna ligger på förlossningen as we speak så snart är vi bara fler att tycka om. Stora Kramar, Björne

21:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida