18 mars 2006

Vad gor jag for fel..... jag har inte satt upp en enda bild pa 6 manader och nar jag val gor det sa inser jag att dem kommer upp 100 ggr. Arligt talat det maste vara datorerna for detta hander ju mig lite val ofta tycker ju jag...hi

Men det var val kul att fa se var lilla drink, sa goooood.

Nu har jag bade work permit och en flygbiljett i handen sa ikvall bar det av mot Maldiverna. Ska landa pa Male flygplats kl 01.15 inatt. Fick precis veta att det inte gar ngr seaplane ut till on pa sondagen sa dem trodde jag kunde komma ut dit pa mandag. Ska spendera tiden i Male under tiden, har ingen aning om vad man gor dar och hur stort det ar. Arligt talat har jag ingen koll pa Maldiverna overhuvudtaget, jag har aldrig sett att det finns ngn ambassad eller consulat. det ska bli intresant och se hur det ska ga att komma in i landet men jag hoppas det gar bra.

Ska nu in till stan och kopa en vaska till min packning, inser att jag har ganska mkt med mig.

Ia jobbar men vi ska se ifall vi far lunch tillsammans.

kram

3 kommentarer:

Blogger hanna sa...

ÅHHH! Nya äventyr! :D Spännande att se hur ditt nya liv kommer att bli!

15:50  
Anonymous Anonym sa...

Gullegull - Ha en så bra resa!
Det ska bli så kul att få höra om Maldiverna sen. Nu får du ändra din blogg beskrivning "Jag bor just nu på Maldiverna.." blir det ju - Häftigt!

Kram, kram...

21:20  
Anonymous Anonym sa...

Wow!! Nu är det dags att dra vidare. Jag hoppas verkligen att du kommer kunna blogga och sätta in bilder så vi får se paradiset.

Kraaaaaam

16:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida