02 mars 2006

Fasting week

Just nu kanner jag mig lite uttrakad. Har borjat fatt tillbaka min energi men man ar anda ganska fast har pa spa samui for man har ett schema som borjar 07.00 pa morgonen och tar slut 20.30 pa kvallen.

Nu ska jag beratta hur en dag ser ut tankte jag for den som ar intresserad.

07.00
Borjar man med att ta en Detox drink (man blandar ngt pulver med vatten lite lime juice + ngn acklig lera eller ngt som stelnar snabbt sa man maste dricka fort).

08.30

Tar man 6 olika tabletter (jaaaatestora) kommer inte riktigt ihag varfor man tar dem men det ska hjalpa till med rensningen (dem ar ackliga och sa far man pyton andedrakt hela dagen).

10.00
Detox drink

10.15
Colema board
Da tar man alltsa en hink o fyller med 16 liter varmt vatten och blandar i 1 kopp svart kaffe + 2 matskedar appel cider vinager. Sen tar man alltsa och spolar rent tjocktarmen med detta, tar ca 30 min. Ligger da och lyssnar pa min Ipod (ahhh vad jag alskar min Ipod och Henke som var sa snall att ta med sig min ipod hem och fylla pa ny musik och som sen skickade over den till Sofie som tog med sig den till Samui nar hon var o halsade pa, kanske skulle vara enklast om jag larde mig att fylla pa sjalv men det far bli en annan dag for nu ar jag ju mitt uppe i colema board snacket).

13.00
Detox drink

14.30
Tabletterna

16.00
Detox drink

16.15
Annu en till colema board

17.30
Tabletterna igen

19.00
Sista detox drinken for dagen

20.30
Antligen sista tabletterna for dagen.

Man kan oxa ta 2 cocosnot juice eller 2 morots juice under dagen.

Ja sa har ser mina dagar ut och jag borjar bli uttrakad pa att jag inte gor ngt pa kvallarna men allt brukar ju innebara en drink eller ga ut o ata.
Jag har redan bokat in sondag kvall med middag pa stranden med ngr tjejer sa det ser jag framemot. Far nu forsoka hitta Johanna som jag inte hort ngt fran.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilket schema, det gäller att du hänger med o inte missar ngt! Det låter väldigt stressande!!

Här hemma är det sol och Milton o jag sitter o surfar. Han vill mest sparka på tangentbordet...

Kram på dig!

17:52  
Anonymous Anonym sa...

Har du hittat Johanna än?
Hur du nu skull orka, eller ha tid till att leta efter någon med ditt dagsschema...

Kram

20:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida