04 februari 2006

Idag vet alla pa spat att jag kommer ga runt o sjunga och dansa for det ar namligen min lediga dag imorgon.
En dag sa var det en kund som sa att jag sjunger bra och jag fattade inte riktigt vad han menade utan jag trodde han pratade om cd som var pa men han sa att pa kvallarna hade han hort mig sjunga, hjaaalp jag kommer inte ens ihag detta sa nu maste jag verkligen tanka pa vad jag gor i spa't for jag lever ibland i en annan varld o tror inte att ngn ser eller hor mig men tydligen gor dem det hihiih.

Har inga planer for morgondagen direkt men Sofie o jag kommer nog aka till ngn strand kanske ta massage och en kaffe pa starbucks. Sofie ar sa duktig, nu kor hon runt pa en moppe och hon som inte trodde att hon skulle klara av det.

Ikvall sa ar det Thank you party pa resorten for alla anstallda, men jag har ju andra planer med Sofie sa det blir nog bara en liten svang pa 30 min for att kolla pa thaiarna nar de sjunger karaoke.

Nu ska jag ivag och kopa en massa mat till min snalla kollegor som alltid koper en massa saker till mig for dem vet att jag for det mesta inte kan ata maten pa jobbet.

Lite orovackande maste jag saga for det ser ut att bli regn idag och vad ska lilla Sofie gora da. Jag som smorjer in hennes rygg varje morgon med den fetaste spf salvan jag sett men hon har ju sa latt for att branna sig stackarn.

Laste att Henke ska dra till ngt land som jag inte kommer ihag mer an att det var 15h flygresa dit. Han ska fa aka i hans kompis privata flygplan, vem ar denna kille och ar han singel??? vill oxa gratta Henke for han fyllde namligen 31 haromdagen.

ciao ciao

4 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Ciao bella!

Lyx-resan är bara ett litet skämt mellan några bloggare. Tyvärr :(

17:54  
Blogger Henke sa...

Läste förresten en artikel om din högsta chef, Eva:

http://gampell.com/eva.htm

18:14  
Blogger hanna sa...

Hej lilla sötis! Det är alla dom där grejorna som du inte ens vet om själv som gör dig så sjukt bra! :D

Håller tummarna för att vi ses snart! Hälsa Sofie och ha det bra! :D

21:45  
Anonymous Anonym sa...

Hej Sofia!!
Det var på tiden att jag hörde av mig va!? Jag är ju ingen blogger precis.
Har bara varit inne på din sida några få ggr, men så jag vet bara lite om ditt liv närnere. Jag saknar dig massor!! Och vår fika på "trafik-cafét"! Kan jag skriva till dig på din silverbrickan-adress? Är inte så haj på det här med blogg! Vad är det för resa du ska ut på? Eller det kanske jag kan läsa mig till.. Hör av mig snart igen// Kram kram Carolina.

18:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida