01 december 2005

1 dec

Imorgon sa aker mamma o pappa hem om det nu inte blir ovader och dem maste stalla in flygen som for ngr dagar sen.

Har varit inne o last o kollat pa alla bilder fran i lordags nar ni overraskade Sofie. Ni verkar ha haft en helt underbar kvall med alla filmer o tal mm, helt otroligt att ingen forsagt sig. Grattis an en gang till dig min lilla strawberry Sofie.

Vill oxa gratta Annabeth som fick en lite Vera och till Johanna som fick en liten Agnes, fick info fran Katja att alla madde bra.

Sa idag ar jag ledig sa jag kan umgas med paronen, just nu regnar det sa jag vet faktiskt inte vad vi ska gora men hoppas att det ger sig sa man kan ta sig ut pa stan o shoppa.

Insag att jag har glomt bort att tanka pa alla skvaller tidningar som finns dar hemma tills mamma dok upp med ngr hant extra. Ni som ar duktiga pa allt som hander dar hemma kan val rapportera lite sa jag hanger med i svangarna (det ar ju viktiga nyheter menar jag).

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fick din blogg som en kommentar i min dagbok. For tva dagar sen lamnade jag Ko Samui. Kom till Phuket. Skont att lasa att vadret inte blev super bra sa fort jag lamnade Sumi. For har i Phuket ar vadret kasst... och dessutom mycket tristare stalle an Samui. Sa hade ni haft fint vader dar borta hade jag borjat grina nu.
Men jag hoppas det klarnar upp och att dina foraldrar kan aka hem. Sjalv sticker jag hem i overmorgon.

16:36  
Blogger hanna sa...

Grattis till bebisarna måste jag ju säga först eftersom det är sånt som är viktigast i min värld just nu! :)

Sen till din värld Sofia - Nick och Jessica har gjort slut. Victoria får inte gifta sig under nästa år för att kungen ska ha sin 60-årsfest. Det ryktas om bröllop för både pitt/jolie och aniston/Vaughn. Det sägs att Brittan har kastat ut Kevin och Paris hånglar med en ny grekisk rikemansson. Hemma i Sverige är det Persbrant på hela tapeten. Uffe Lundells dotter Sanna är gravid med Persbrant. Men i förrgår hånglade Persbrandt runt inne på Kvarnen innan han blev utkastad för att han var så full. Det var väl det hele.

Puss darling!

04:04  
Anonymous Anonym sa...

Hallå Sofia!
Jag läste i en skvallerblaska på jobbet att Hans Fahlén och Kristin Caspersen har gjort slut. Han skulle visst finna sig själv på nån resa först innan han kunde gå vidare. Tror han skulle till Thailand....

23:54  
Blogger Jo. sa...

ha ha ha. Jag gick nästan på det Larsa!

Ja, och Fadde och Linda R har gjort slut, blivit ihop igen och nu, nu vet jag inte riktigt vad de är. Kanske tillsammans. eller skilda. Det går jäävligt snabbt i deras värld hur som helst.

puss puss puss bejbe!

21:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida