12 november 2005

Nu ar dem snart har mamma o pappa alltsa. Ska ta o stada min lilla bungalow sen ta o tvatta sa man ar hel o ren nar man ser dem. Langtar sa tills imorgon bitti. Idag ar det full rulle pa jobbet som sagt vi firar 1 ar som resort sa jag tror att dagen kommer springa ivag.

Kom pa att jag glomt bort att gratta alla som fyllde ar i oktober sa jag tankte gora det nu istallet. Grattis till Helena 30 ar, Annabeth 30 ar, Pilla 30 ar, Linda Leijon 29 ar, Katja 28 ar (har jag glomt bort ngn sa paminn mig garna) jag vill oxa gratta min kusse Christine som blev 31 ar den 6 nov och sa vill jag gratta Cissi som fyller 30 ar den 14 nov.

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

En hel massa flugor i en smäll där :)

02:55  
Blogger Henke sa...

Drrling, här är en intressant artikel om en svensk familj som flyttat ner till dig. Där står också om en kille från Tuna som flyttat ner för att spela nätpoker i värmen :)

http://www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,728245,00.html

00:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida