02 november 2005

Har precis inforskaffat mig en ny liten eu moppe eller lattmotorcykel eller vad det heter. Den ar rod och automat och drar sa j.kla mycket soppa sa jag tanker nog byta tillbaka till min gamla hederliga vaxel moppe nasta manad. Det som ar bra med den nya ar att den gar sa snabbt i alla uppforsbackar sa jag far se denna manad vad jag tycker. Tankte forst om man skulle kopa en och sen salja for jag tjanar ju i langden pa det men nu inser jag att jag varit har nastan halva tiden och just nu kanner jag att jag inte kommer kopa ett hus har o bo na nu ska jag nog till ngn storstad som Hong Kong eller Singapore eller KL efter detta. Maste ha mer utbud av affarer och barer och sen sa har ju bade Hong Kong o Singapore strander sa det blir nog bra, ar det ngn som kan tipsa mig om ngt bra jobb dar kanske?

Igar var jag oxa hos en tarot kille och det var hur roligt som helst, jag kommer inte traffa min livskarlek forran jag ar 45 sa inga barn heller for min del sa han, sa nu vet jag ju att jag fortfarande har 16 harliga ar kvar av singel livet hahaha eller snarare kanske buh buh buh. Ja ja som mamma sager att man ska bara tro pa det som later bra sa det tanker jag gora.

Idag sa hade jag en svensk till gast och det var sa kul att fa prata svenska for det hander kanske 1ggn pa 2-3 veckor sa det skulle vara kul med lite mer svenskar har. Nu har vi dock hur mng koreaner pa resorten som inte forstar ett dugg engelska sa man maste folja med dem in i omkladningsrummet och nastan dra av dem kladerna for annars star dem bara dar, men dem ar sota och sager inte ett knyst sa for det mesta sa tycker jag bast om asiater de ar mer trevliga o lattsamma mot europer som ar mer buttra.

Ja nu ska jag dra o kaka middag med Pien (som vanligt nar jag har mina morgon pass) vi aker nog till chaweng. Det kanns som vi varit pa varenda restaurang pa koh samui, en ide ar ju att vi kanske lagar mat hemma hos mig men det har hant 1 gang sen jag flyttade in dar och det var den 24 augusti och da var det Pien som lagade maten sa jag har faktiskt aldrig rort i ngn gryta och jag stormtrivs med det for jag alskar ju restauranglivet.

ha det sa gott

Kul att se alla bilder pa de sma bebisar som ni har i era magar. Kul for dig Hanna att nu maste ni vanta en manad till men kanske kommer den ploppa ut pa din fodelsedag.

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Härligt att höra vad som händer med dig - nya moppar, nya fester :)

Och yeep, det blir en majbebis, men inte på födelsedagen hoppas jag!

19:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida