30 oktober 2005

Ja da var det min lediga dag igen och vi hade planerat in sa mkt men sjalvklart ar jag svintrott o vill bara hem o sova, jag far skylla mig sjalv om jag ar ute till 5 pa morgonen men jag alskar att dansa natten lang. Jag har i allfall fatt en massage o atit 2 ggr o legat i solen i 10 min, trodde ju att jag skulle bli brun idag men tji fick jag och sa har jag nastan trampat pa en gron orm. Ikvall ar jag bjuden pa en sunset cruise med speed boat o sa far vi vin o mat, det tackar jag inte nej till hoppas bara att jag har vaknat till tills dess.

Nu borjar jag marka att jag varit har ett tag nar man kanner igen folk till hoger o vanster det ar ju kul men det enda trakiga ar att vi markt att de spelar samma musik varje lordag pa varat favvo stalle sa nu vet vi inte riktigt vart vi skall ga ut ngnstans.

Sa vad har hant i veckan, inte mkt. Denna vecka borjade jag 12.30 sa jag hinner inte gora sa mkt forutom att ata frukost (det galler att ata mkt for man vet inte om man kommer ata ngt forran nasta dag). Nasta vecka borjar jag tidigt sa da hinner jag umgas med Pien varje kvall. Nu ar det bara 2v kvar tills mamsen o pappsen kommer och det ska bli sa kul och Ia o Patrik har andrat sin flygbiljett sa de kommer fira jul med mig har pa samui. Vi blir nog ngr pa julafton for Piens kompisar kommer och sa kanske min nyfunna van fran Penang kommer sa det blir en super jul hoppas jag.

Na nu ska jag hem och gora mig fin infor kvallen man vet ju aldrig vad det ar for folk dar hehe.

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Åh. Jul i solen låter grymt! Hade jag haft semesterdagar kvar hade jag övervägt det på allvar. Men nääääää :(

16:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida