16 november 2005

Ahh sa kul det var att traffa mamma o pappa. Man vill ju inte jobba alls nar dem ar har och nar solen skiner sa ar det annu svarare att dra pa sig jobbuniformen. Jag fick sa mng saker, mamma hade kopt en hel del toppar o kjolar sa nu har man en ny festgarderob. Jag fick oxa en ny mobil eftersom min var sonder (sa passande att min gamla mobil gick sonder 3 dgr innan dem kom). Det ar en sony ericsson z520i for dem som ar intresserade.
Sen tog dem oxa med en massa bocker o material till mina traningar sa nu far jag jobba (trakiga ar att de verkar aldrig ha tid med traningar for behandlingar gar fore sa ibland undrar jag varfor jag ar har).

Vi har inte hunnit med sa mkt for det mesta ar jag ju pa jobbet och da ligger dem pa stranden o latar sig men vi var en kvall vid fisherman village dar dem basta restaurangerna ligger och ngn dag ska dem upp o kolla mitt jobb och sen sa far jag val ta med ut till chaweng.

Nu ska vi ga o kopa flygbiljett till Bangkok sa paronen kommer hem den 3 dec.

Vill bara saga att det ar sa varmt har att man knappt kan ga ut o ga.

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Har den en kamera den nya fånen???

20:38  
Anonymous Anonym sa...

Tja Brickan!
Kommer du hem vid jul....eller hur länge blir du borta.

Du har väl inte dragit på dig den där fågelinfluensan va.....:-)

Vore kul att gå ut och parta lite. Det var ju typ 100 år sedan sist.....

00:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida