26 november 2005

regn o rusk

Hej

Nu var det ett tag sen men har har det hant grejer. I gar regnade det sa mkt att bade bilar o hus flot bort sa det var kaos pa koh samui. Dem fick stalla in alla flyg och man kunde ju inte ta sig harifran med bat, jag har aldrig sett ngt liknande. Jag tog lite bilder men det ar ju alltid sa att det ser mindre ut an det ar men ni skulle ha sett nar thailandarna gick med vattnet upp till armhalan o bar pa sina agodelar. Mitt hus och min moppe stod kvar sa det var en glad overraskning nar jag kom hem igar kvall, enda trakiga var ju att jag inte kunde ta mig till paronen fast det bara ar 1 km bort dem bor.

Nu har det ju inte bara varit regn utan det var ju fint de forsta dagarna sa i sondags sa hyrde jag en jeep o korde runt dem lite pa on och jag hoppas att det kommer vara bra vader imorgon for da hyr jag jeepen igen.

Annars rullar allt pa som vanligt det ar jobb och sen traffa foraldrarna. Pien har semester och ar i BKK, langtar tills hon ar tillbaka sa vi kan ga ut igen. Sjalv har jag ingen semester men jag har i allafall fixat sa jag jobbar hyfsade tider nar Ia o Patrik kommer for man vill ju ha tid for middag o lite fest.

Tank 1 manad till jul, jihooo. Ska kopa lite julklappar tankte jag for omvaxlingsskull men det kanns alltid konstigt att fira jul med sol varme o palmer.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej, hej.
Hoppas att det slutat regna nu.
På tal om julklappar - vet du vad jag vill ha eller tänker du bara gissa? ;-)
Puss, puss Miss You!
Ta hand om Mamma och Pappa...

04:20  
Blogger hanna sa...

Shit, galet! Upp med bilder, vi vill se! :)

21:27  
Anonymous Anonym sa...

Min älskade Sofia, jag förstår inte att jag ska ha så svårt att höra av mig till dig. Nu har jag lämnat ett litet spår... Tusen tack för ditt fina telegram som du skrev till överraskningsfesten. Jag blev så lycklig. Jag hör av mig! Sov gott!

Puss o kram

04:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida