25 december 2005

Nu har Ia o Patrik akt till Australien. Det var sa kul att ha dem har i 1v sa nu kanns det tomt som tur ar sa har jag ju nu Henke pa besok. Sitter i chaweng och har precis haft massage for det borjade ju regna idag, skit oxa.

Igar var det julfest pa stranden, tror inte jag har sett sa mkt folk pa denna strand. Vi var forst hemma hos mig o delade ut julklappar (tur att Henke tog med sig jultomte kladerna)sen drog vi in till chaweng och festade till morgon kvisten.

Nu sitter jag o vantar pa Pien som har varit o bastat och pa Henke som har kort vilse pa vagen till chaweng sen ska vi ata och ikvall ar det ju julafton fest igen for idag ar det ju den stora dagen har nere sa nu ska vi ut med jobbet ngn gang efter 10 i kvall.

Hoppas att ni fick en bra jul med en massa mat och roliga paket. Sjalv vill jag tacka sa mkt for alla fina paket som jag fick.

kram kram

3 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Yo darling. Har ni nyktrat till än? Otrolig lyx att få samtal från Thailand varannan kväll :)

Lovar att styra upp en magbild snart så att du får se fläsket med egna ögon :)

15:55  
Anonymous Anonym sa...

Hej på er där nere!
Då du själv är lite dålig på att uppdatera med bilder så man ska se hur brun och snygg du är så hoppas jag att Henke kommer hem med en hög skvallrande foton.
Ha en go fortsättning!

15:07  
Blogger Jo. sa...

Ja, håller med Z. Du är fantastiskt snygg! Som fan!
Ha ett jävlar i helvete underbart och strålande nyår!!

Att svära är f ö. bevis på bristande kultur och bildning, har jag hört. Ja ja..

Puss darling!
Jo.

18:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida