15 december 2005

Sitter just nu o ater frukost med Jonas i fisherman village bop hut.
Det regnar for fullt och det har det gjort sen den 16 nov forutom 2 dgr da vi fick se lite sol, ni kan forsta att man ar trott pa detta nu.
Men jag mar ju toppen for jag har ju Jonas har sa ni som kanner Jonas kan ju forsta att man garvar ihjal sig nar man hor alla hans kommentarer ex. - jag har ju lamnat den skiten bakom mig nu va sa hur den luktar nu det skiter ju jag i va. man far tanka pa att han pratar goteborska.

Ja sen sa kommer ju Ia o Patrik pa sondag och det vet ju alla nu men ni kanske inte visste att Henke Larsson ringde haromkvallen och hade bokat en 2v resa till Thailand sa han dyker upp den 24 dec precis lagom till var julfest. Det ska bli sa kul att traffa alla o fa hora allt om er darhemma.

Ni kan ju forsta att det inte har hant ngt under dessa veckor pga av regnet sa gar det knappt att ta sig fram dem flesta gatorna bli avstangda. Mamma o pappa kom i allafall hem den 3dec sen blev det tyst o tomt har och jag kunde knappt traffa Pien heller for ingen kunde aka moppe. Men fatta att vi hade tur i lordags o i sondags sa solen sken sa vi kunde for forsta ggn pa 6 veckor ta oss till chaweng o ga ut o parta sa vi hade en riktig bra helg och nu har dem sagt att solen ska komma den 16 dec och det ar ju imorgon sa det hoppas jag verkligen.

N nu ska jag tillbaka till Jonas sen hem o hamta tvatt o sen till jobbet (kanner inte for att jobba nu nar det kommer en massa kompisar pa besok)

ha det sa bra darhemma

3 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

16:57  
Blogger Henke sa...

REGN? Skojar du eller?

16:58  
Blogger hanna sa...

Gött att äääntligen få lite info från dig! Håller tummarna för att solen dyker upp nu när alla svennar kommer! :)

19:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida