22 december 2005

Ata ata ata, ja det ar det vi gor har nere i thailand kanns det som. Nar jag drar pa morgonen till jobbet sa har vi redan bestamt vart vi skall aka pa kvallane o ata och sen langtar jag hela dagen tills jag far stampla ut med mitt finger sa jag far traffa Ia o Patrik igen. Just nu ar vi i fisherman village dar dem har dem basta restaurangerna och sa sag vi nu att det var ett internet stalle oppet sa da far man ju passa pa att blogga lite.

Ja nu har Ia o Patrik varit har sen i fredags sa imorn 1 vecka och som vanligt sa rinner ju tiden ivag. Jag har ju jobbat hela tiden forutom i sondags och da hyrde vi en jeep o drog runt den lilla on.

Pa jobbet sa ar det hur lugnt som helst, lustigt med tanke pa att det skulle vara hogsasong nu men men jag klagar inte for nu kan jag lara mina kara medarbetare lite anatomi. Det gar ibland lite segt med tanke pa att alla pratar ju inte engelska sa ni kan ju tanka att det tar ibland 2h att ga igenom hur levern funkar men det gar ju framat och jag har riktigt roligt.

Smsa precis med Henke och snart kommer han hit, ska bli sa kul att fira jul med Ia, Patrik, Pien, Henke och sa grannen och kanske nan fran jobbet. Vill inte riktigt tanka pa hur tomt det kommer bli i januari nar alla har dragit harifran och Pien har bara 3v kvar men sa ar livet nya forandringar och nya forvantningar.

Jag vill bara meddela alla att koh samui har sparat 50%pa el dem senaste dagarna sa det har inte varit latt att maila men jag vill saga god jul o gott nytt ar till er alla sa ska jag forsoka bli lite battre pa att svara pa era mail o blogga lite mera.

Det kanns inte som att det ar julafron om 2 dgr men julklappar ska vi ha och fest saklart.

Jag rakade oppna julklappen som Ia o Patrik hade med sig fran Hanna o Bjorne och kanske ngr fler men det stod ej ngr namn och jag vill bara saga att jag blev sa himla glad over att fa en massa choklad och en massa skvallertidningar och saklart 2 cd skivor,tack tack tack ni ar sa gulliga.

4 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Ja, man kanske skulle börja packa nu? Näh :)

02:40  
Blogger Venke sa...

God jul, vännen! Hoppas ni får det riktigt bra och att solen lyser på er nu.

03:31  
Anonymous Anonym sa...

Sawadee Pee Mai! (= God Jul ifall ni inte förstår thai)
Hoppas ni får en jättebra jul tillsammans!
Tänker på er
Parona, Maria & John, morfar

19:53  
Blogger hanna sa...

FUUUSKIS! :)
Men okejrå, du får njuta av choklad, skvaller och svennemusik över jul och det är ju bra! Saknar dig gullis, men hoppas att du får en bra jul! Henko är försenad, men ni ses nog i morrn iallafall!

01:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida