27 januari 2006

I sondags kvall sa kom vi hem solbranda o utvilade efter vara 3 dgr pa koh phangan.
Mandagen var en skitdag, forst att det var mandag och 6 dgr kvar till min lediga dag sen sa akte ju Pien till Singapore for ngr dgr innan sin hemfard till Holland.
Jag har nog inte riktigt forstatt att Pien har akt det kanns som hon bara ar pa en liten semester och kommer snart tillbaka, sa himla glad att jag har Vickan o Sofie har. De senaste dagarna har jag bara jobbat o sovit men i mandags sa drog vi till The Arkbar, en restaurang pa stranden dar det ar fulproppat med folk som dansar (firade bade jul o nyar dar).
Annars har det inte hant sa mkt ska forsoka fa upp lite bilder men det far nog bli pa sond da jag ar ledig.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja!! - Kort, vi vill se kort!! :-)
Du har ju inte så lång tid kvar nu så tiden går nog fort även om Pien inte är där längre. Speciellt också som Vickan och Sofie är där...
Miss You!

22:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida