03 januari 2006

Nu har Henke bjudit mig pa avskedsmiddag, det blev pizza hut (very romantic). I morgon sa drar han till koh lanta fick lite panik pa samui och ville till lugnet men jag drar nog som planerat till koh phangan (en annan ar ju lite yngre och orkar mer hihi).

Sa vad har hant den senaste veckan mer an jobb jobb jobb jobb ja vi har ju hunnit varit ute en del Henke o jag. Vi kan ju borja med den 25 dec for da skulle ju mitt jobb ha en fest inne i chaweng men nar vi val kommer dit vid 22.30 sa ringer dem o sager att det ar installt for det regnar,jag blev lite sne o sa att det regnar ju inte och dem kunde ju ha ringt lite innan sa att vi inte hade behovt akt in till stan men TiT This is Thailand. naval vi slog oss ner i en bar och da kom regnet och det regna och regna o regna men efter 1h regn sa bestamde vi oss for att dra for det verkade ju aldrig sluta men jag kan saga att det var forsent vara moppar dog nar vi brumma igenom 1m hogt vatten sa det blev taxi hem den kvallen. sa roligt for jag har inte tagit taxi fran chaweng ngn ggn men nu ar ju taxi henke har sa ngn ggn maste ju vara den forsta.

som tur ar sa hyr jag mopparna av en trevlig snubbe sa jag ringde nasta dag och sa att mopparna stod i chaweng sa han hamtade dem o fixade till dom for nada pengar.

Den 26 dec blev det ett nytt forsok med julfesten med jobbet och denna ggn blev den av, vi var pa ngt thai hak o dansa loss till thai musik.

27 dec tog vi det bara lugnt for Henke o jag var helt doda (kom ihag att jag jobbar 66h eller mer i veckan sa jag maste vila ngn dag i veckan har jag sagt till Henke.

28 dec drog henke o jag ner till chaweng for annu en party kvall, ringde o grattade Pozzi som fyllde 30 ar.

29 dec tog vi det lugnt igen.

30 dec sa akte Pien Henke o jag till fisherman village och at middag sen fick vi aka runt o leta efter apotek som skulle vara oppet for Pien brande sig pa moppe roret, aj aj.

31 dec jihoooooo, drog ner till chaweng beach henke Pien o jag + ngr fler hundra manniskor. Innan vi drog sa skalade vi i champagne eller sparkling wine var det nog som Henke hade kopt till oss. Det blev en sen sen natt

1 dec upp o jobba som vanligt (har inte varit ledig en dag sen Henke kom, trist men sa ar livet ibland).
Pa kvallen nar jag kom hem vid 22.30 sa var jag helt slut, alla skulle ha beh idag men da gick ju tiden fort iallafall.

2 dec efter jobbet vid 22.30 sa traffade jag Henke vid 7eleven kopte hem mat och sen sa kollade vi pa oprah.

3 dec idag sa akte vi alltsa in till chaweng o kakade pizza hut men nu ar kl snart halv ett pa natten och jag ska nu dra hem o sova for imorgon bitti vid 06.30 ska jag slappa av Henke vid bussen som han ska ta till koh lanta.


Sa natti natti pa er alla

Kram Sofia

3 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Ska bli skönt att vila lite va? :)

04:02  
Blogger Venke sa...

Bra uppdatering! :)

14:45  
Blogger maria sa...

OJ, ni verkar ha haft fullt upp ! Kul! Lät iaf som det va mycket party då när ni ringde mig och grattade -
Tack gosisar för uppvaktn!

hoppas du klarar dig nu när Henke åkt hem :(
puss puss från pozzi

00:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida