06 januari 2006

Nu ar det sa tomt o tyst i mitt lilla hus. Ingen som moter en nar man kommer hem och jag kan saga att nu ar det smutsigt hemma nar man inte har Henke som drar runt med kvasten.

Men om jag har tur sa kommer snart Sofie pa besok (sa att hon kan stada menar jag).

Vadret borjar bli battre men det ar ju konstigt med regn anda in i jan.

Har glomt bort att saga att min chef slutade den sista dec sa just nu har vi ingen chef, redan 2 chefer har slutat pa varat spa sen jag borjade.

Nu ska jag till jobbet sa jag far skriva mer sen. Det blev inget koh phangan dem har dagarna for vi ar fullbokade med gaster sa jag far ta mina lediga dagar i slutet av jan och da sa aker Pien o jag dit istallet

kram pa er

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vi kanske inte är där men vi tänker på dig HELA TIDEN....!!

Kram, kram

18:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida