02 februari 2006

ahh sa harligt

Jag ar pa stralande humor idag men vem kan inte vara det nar det ar sol sol sol och Sofie ar har med mig.

Jag har heller ingen panik over jobbet for det ar namligen bara 15 dagar kvar tills jag far semester eller kanske rattare sagt ar arbetslos.

Har ingen aning om vad jag ska gora men i mitt huvud snurrar resorna igang. Ska jag dra till Burma vidare till norra Thailand over till Laos sen ta mig upp i Kina till Beijing och sen hoppa pa transibiriska till Moskva ta taget till Helsingfors och sen hoppa pa ljuvliga cinderella. Enda kruxet med den resan ar att all min farg kommer forsvinna.

Sa nasta plan ar att aka till Malaysia lata sig o ligga pa en strand sen aka tillbaka till samui ta en tarmrensning och sen till Sverige. Just nu ar jag inne pa att aka hem for jag saknar er saaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vill ta en Sverige turne o halsa pa alla och festa och bara ha roligt men nackdelen med detta ar att verkligheten kommer ifatt en och snart sitter jag dar grinig o tjurig och vill bara till solen och jag vet inte om jag kan utsatt mina foraldrar for detta.

Ja ja ska forsoka leva har o nu men ibland ar det svart nar man har tusen grejer man vill gora och allting ska helst handa nuuuuuuuuuuuuuu.

Det som har hant de senaste dagarna ar att jag holl pa att satta mig pa 1m lang gron orm, jag tyckte att det rorde sig pa stolen men tankte inte mer pa det forran nat ramlade ner pa marken vid vara fotter. Thaiarna bara garvade och sa att dem sett ormen i baren tidigare, men vad fasiken kollar man inte vart den tar vagen men som sagt TIT.
Tankte faktiskt pa Froken Larsson som jag varit o kakat frukost med pa samma stalle och han som hatar ormar, tur att den inte var dar da.

Sen har ju Vickan dragit hem till Sverige. Hon var uppe varje morgon vid 8 tiden och gjorde morgon gympa sen promenerade hon overallt (livsfarligt) hon at frukt frukt frukt hela dagarna och hennes kommentar nar hon ska aka hem ar att gud vad skont att fa komma hem for da ska jag borja bli nyttig, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh...

Nu ska jag o soffan dra till Starbucks o dricka en frappucino.

(Till Lena som undrade vad som hande mnin jobbarkompis sa ar det senaste att hon fortfarande ligger pa sjukhuset och hon har vaknat men hennes hjarna kommer nog aldrig att funka som normalt igen sa hon kommer aldrig att komma tillbaka till jobbet)

3 kommentarer:

Blogger Venke sa...

Jaaa! Kom hem! En liten sväng i alla fall :) Saknar dig!

15:15  
Blogger hanna sa...

FYfan vad glad jag skulle bli :D

19:57  
Anonymous Anonym sa...

Jaaa, då blir päronen glada!
Tröttnar du på vädret kan du ju sen komma hit och hälsa på... Free room&board...

21:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida