28 februari 2006

Bajs o skit

Just sa kanns det just nu. Forra rensningen jag gjorde for 3 ar sen gick galant jag madde jattebra och hade hur mkt energi som helst. Kan saga att denna gang kanns det inte lika bra. Forsta dagen hade jag san huvudvark att jag knappt kunde halla ogonen oppna, andra dagen madde jag toppen och nu ar jag inne pa min tredje och mar skit. Jag kanner av dofter som aldrig forr och mar illa av allt och far springa pa toaletten hela tiden, undrar om det ar sa har en del gravida mar.
Men jag ger inte upp (hoppas jag) dem sa att det inte ar ngn fara men mar jag sa har daligt imorgon eller overmorgon sa maste jag tillbaka. Hoppas bara att det ar idag som alla gifter kanner att dem vill ut.

En rolig nyhet ar att Johanna en jobbarkompis fran Volvo tiderna i Goteborg kommer imorgon till Koh Samui. Hon kommer med pojkvan och hans foraldrar. Sa jakla roligt det ska bli att fa traffa henne igen. Vi jobbade somrarna -98, -99, -00, och sen -01. har vi inte haft kontakt med varandra men sa i somras sprang jag pa henne pa Medborgarplatsen och nu har vi mailat sen dess, kul va?

Na nu ska jag angbasta och ta en massage och se ifall jag bli battre.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det låter ju lite jobbigt just nu, hoppas alla gifter försvinner så att du kommer att må toppen.
Kul med ditt besök.

Kramar

16:16  
Blogger hanna sa...

Fasen Sofia. Ska du inte hänga på nån strand och partaja lite istället? Låt giftet stanna där det är :)

20:13  
Anonymous Anonym sa...

Stackars dig!!! Bläää, vad trist det låter! Men du är ju uthållig o kommer att fixa det här, tänk på att du snart får partaja igen... nähe... inte kanske när du är så ren i kroppen!! Lyssnar på Ark musik nu!!! Gryyyymt!

23:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida