15 februari 2006

Nu ar jag helt sjalv igen for igar sa akte Sofie hem till svedala. Det har varit sa kul att ha besok under sa lang tid sa nu maste jag borja vanja mig vid att det inte star ngn vid dorren nar jag kommer hem.

I fredags fick jag den trakiga nyheten att farfar gatt bort, tanker sa pa farmor det maste kannas sa tomt att ens livskamrat sen 68 ar gatt bort.

Har har det annars inte hant sa mkt har umgatts med Sofie och vi har tagit det valdigt lugnt pa kvallarna.

Har nu bara 4dgr kvar pa jobbet och det kanns helt ok. Maste pa mandag aka pa visa run och jag har fortfarande inte kunnat bestamma mig ifall jag ska sitta pa en buss i 18 h till och fran Burma eller ta flyget till Singapore och vara dar 2 natter. Det lutar at Burma dels ar jag hemma pa kvallen och slipper sova pa hotell och sen ar den resan betydligt billigare. Singapore skulle vara roligt men eftersom shopping inte ar min grej vet jag inte riktigt vad jag ska gora dar i 2 dgr.

Igar sa var det valentines day men det verkar dem inte fira har i Thailand och det gor ju aldrig jag heller sa den dagen kom o gick men senare pa dagen sa kom det ett par fran Hong Kong och sa att dem hade 3 vaskor till mig fran en kund som jag hade for 3 manader sen, jag blev sa glad. Jag hade namligen en svensk kund som har foretag i Hong Kong men hon bor i Stockholm och hon har klader och gor vaskor och sa sa hon att hon skulle skicka ngr vaskor men jag trodde hon hade glomt det men igar sa kom dem.

Na nu ska jag till seven eleven och kopa vatten sen dra till jobbet. Kommer fa mer tid nasta vecka att skriva eftersom da har jag semester eller ar arbetslos eller vad man nu vill kalla sig

4 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Tråkigt att höra om farfar. Beklagar verkligen :(

Bara 4 dagar kvar, hoppas dom fattar vilken stjärna dom förlorar sen.

15:20  
Blogger hanna sa...

Åh vad tråkigt Sofia! :(

Du får komma hem snart så att vi får krama dig!

17:03  
Anonymous Anonym sa...

Vad coolt att väskorna kom till slut. Man kan alltid lita på svenskar!!

Jag saknar dig massor!!! Sitter o gör lite research här hemma ikväll. Vi får se vad jag kommer fram till...

puss o kram Soffan

03:06  
Blogger maria sa...

Hoppas det går bra i ditt nya liv som arb.lös eller arbetsbefriad snarare... Det blir ju sköönt! Eller är du trött på sol och bad nu?

Stor kram från pozzi !

02:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida