19 februari 2006

Jahaja. Da ar man ledig tillsvidare,ganska skont just nu men nar det inte kommer ngn lon in pa kontot nasta manad sa tycker man nog inte att det ar sa skont langre men det ar ju langt kvar tills dess sa ingen huvudvark nu inte.

Igar var dagen som vanlig ganska lugnt med behandlingar. Fasiken vad jag kommer att sakna mina jobbarkompisar, under 6 manader sa har man kommit till jobbet dar dagen borjar med att ngr tjejer kommer springandes o kramar en och ger mig en massa mat. En jatteliten sot tjej som knappt kan engelska sa att i hennes huvud sa onskade hon att jag kunde skriva pa ett 7 ars kontrakt sa att vi alltid kunde ses pa dagarna, ahhh jag borjar nastan grata nar jag tanker pa dessa 1.50m langa och 40kg sma tjejerna.
Men allt har som sagt ett slut sa ar det med det.

Nu ar jag ledig och jag borjade sondagen med att aka till mitt internet stalle i Chaweng. Jag kollade med dem ifall jag kunde boka en visa run ticket till Myanmnar till imorgon eftersom mitt visa gar ut den 20 feb. Det visade sig att bussen bara gar pa tisd eller sa kan jag ta en buss till Malaysia imorgon men jag har ingen lust med det sa jag vantar hellre och betalar ngn slags straffavgift pa 40 kr, sen visade det sig att jag kunde ga till Immigration office och betala for 1 manads visa. Idag ar det ju som sagt sondag sa det ar ju saklart stangt men jag kommer aka dit imorgon bitti o kolla hur mkt jag maste betala och ar det rimligt sa betalar jag hellre och stannar kvar pa on, sa imorgon vet jag om jag maste aka till Burma eller ej. Blir bara sa trott pa mig sjalv att jag inte kollat upp sadana har saker lite tidigare ahhhh.

I gar kvall sa akte jag till Choeg mon Beach och hade middag med min granne (inte grannen till vanster om mig som ar sa snygg utan tjejen som bor i huset till hoger) hon ar sa himla rolig for till vilken restaurang vi an kommer till sa drar hon upp en flaska gin, visste inte ens att man far ta med sig egen sprit till matstallena.

Kanns som jag glomt bort allt som jag skulle skriva om sa jag far aterkomma lite senare idag, tankte nu dra o kaka frulle sen aka till tarmrensningstallet o kolla nar jag kan borja.

Ska pa fredag ha party for spa't och i avskedspresent fick jag en 3 h lang behandling, fatta vad jag blev glad tror inte ngn alskar spa sa mkt som jag.

3 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Nu är du fri som en fågel igen baby!

Kram kram :D

18:14  
Blogger hanna sa...

Mot MALDIVERNA!!!!

15:44  
Anonymous Anonym sa...

Gud vad gulliga dina ex jobbarkompisar är!!! Fel granne Sofia, hihi!!

Härligt att du har slutat jobba!! Nu blir du brun som en neger!!!

kram S

23:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida