25 februari 2006

Just nu har jag san energi, skont nar den kommer till en ibland. Har just nu suttit o mailat i 2h och det ar jakligt skont att fa ivag mail till folk som skrev till en i november men nu ar jag ledig och kan kolla mailen flera ggr per dag.

Hade fatt ett mail fran lakaren, jag tog en massa prover forra veckan och nu mailade dem svaren skitbra att slippa aka dit (detta kanske hander i Sverige med). Fick oxa for 1v sen ett 4 sidor langt provsvar fran en massa tester som man maste ta pa jobbet, det ar allt fran synen till Xray och dem kollar allt i blodet sa nu sitter jag med 4 sidor med svaren men jag har ingen aning om det ar bra eller daligt for texten ar pa thai, ska fraga Wena min granne om hon kan oversatta.

Ska bli kul o se vad mina varden kommer att se ut om 1v for imorgon borjar tarmrensningen som ska paga i 7 1/2 dag eller fler om man nu orkar fortsatta.
Aterkommer imorgon om hur en tarmdag ser ut.

Igar var jag till jobbet for dem hade avskedsbrunch med en massa spicy sallader, kan fortfarande inte ata sa spicy fast man varit har ett tag.
Pa kvallen kl. 23.00 sa mottes alla pa spa't upp pa Reggae Pub. Det var inte alla men alla hade sagt pa dagen att dem skulle komma men en sak med thaiare ar att dem pratar en massa sa lovar dem att dem ska komma sa vet man att dem inte kommer. Ibland undrar jag varfor man inte bara kan saga att tyvarr jag hinner inte eller jag har annat planerat men nej dem sager hellre ja sa att det later bra.

Ska nu dra mig hemat och kaka lite frukt, saken ar med rensningen att man egentligen ska borja rena kroppen 1 manad innan man borjar. Dem vill da att man bara ska ata frukt och gronsaker och bara dricka vatten men hur ska man orka med det, man ska oxa dricka en skitacklig drink som renar levern men jag far se om jag tar den om ngr dagar man vill ju inte chocka kroppen direkt.

Fatta att imorgon ska jag traffa folk som bara kommer att prata om bajs det ar ju hur kul som helst, for bajset som legat i tarmarna i ngr ar har alla dess olika former o farger sa det ska bli intressant hur det ser ut for nu var det 3 ar sen sist jag gjorde det och eftersom jag ar kottatare sa ser tarmarna inte sa bra ut.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjena snygging!!!

Lycka till imorgon, hoppas det ser bra ut?!

...och du har väl alrig spottat i glaset förut så varför börja nu?!

Puss & Kram

20:45  
Anonymous Anonym sa...

Trevligt...

23:44  
Anonymous Anonym sa...

Wow, jag vill gärna ha detaljer om dina regnbågsfärgade korvar.

Lycka till på rensningen!

Puss

03:29  
Blogger hanna sa...

Jag längtar efter den första rapporten. Minns sist hur jag fick detaljerade beskrivningar av stora tarmformade blå sjok...

Du är underbar :)

20:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida