20 februari 2006

Mandag mandag harliga mandag. Idag nar jag kunde sova hur lange som helst sa vaknade jag saklart 7 pa morgonen och redan kl.8.00 hade jag stadat hela huset och tvattat en massa klader, varfor blir man san nar man kan ta det lugnt o softa, ar radd for att min rastloshet dok upp bara 24h efter jag slutat jobba.

Borjade med att aka till choengmon beach for att inta en frukost och fa lite farg. Runt 12.00 kom jag pa att idag sa skulle jag ju till immogration office o kolla om jag fick ett nytt turist visa men det fick jag inte. Jag akte da in till chaweng (rakade bara ta en omvag sa jag akte runt hela on), val inne i chaweng bokade jag min biljett men da gick det visst ingen buss imorgon till Myanmar men igar sa sa dem att bussen gick pa tisd men det visade sig att den hade gatt idag istallet, sa jag fick kopa en biljett till onsdagen. Vi sa en plats dar dem ska plocka upp mig 05.00 pa morgonen och skulle dem inte gora det sa skulle jag ringa till ett nummer som jag fick (det kanns ju tryggt att man far ett nummer ifall dem nu inte plockar upp en,ehh). Fragade om det skulle bli problem nar jag nu stannar 2 dagar ilegalt i Thailand men det var no problems (ja vi far val se om det var no problems, hor av mig pa torsdag om jag vart jag befinner mig,hihi).


Kl ar nu nastan 16.00 och detta ar alltsa vad jag hunnit med, ska nu dra till posten sen ut o kaka middag med grannen.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tuesday, Monday: Same, same...
Jobbigt att du kunnat åka på din sista lagliga dag.
Lycka till på Onsdag och ta det lugnt på tisdag.

Kram

19:15  
Anonymous Anonym sa...

Aha, det förklarar ju en del!Jag var så säker på att du åkte igår... därför skrev jag det kryptiska sms:et. Var du på ormstället o käkade frukost?? Det är så roligt att man kan se allting framför sig!!!

Hoppas du kan sola utan rastlöshet idag. Dra till Ark Bar!!

Kram

13:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida