01 mars 2006

Halloj

Kanns sa mkt battre idag och det ar jag valdigt glad for. Idag stotte jag pa Helene o hennes man John (Helene var min forsta manager har pa samui). Dem gar pa yoga varje morgon pa samma stalle som jag gor rensningen. Kul att se henne for hon har varit pa Koh Phangan och ovat yoga i 4 veckor (undrar hur man orkar).

Har inte sa mkt att beratta mer an att jag solar, badar, bastar tar massage och bara latar mig. Forsta ggn pa valdigt lange som jag tar dagen som den kommer kanner ingen panik over morgondagen eller nasta eller om jag ska fa ett jobb eller om jag kommer sitta i kalla sverige om ngr veckor, det visar sig men jag kanske borde ta tag i detta nu...

Ia kommer till Bangkok den 12 mars och da ska jag vara dar o mota upp henne, hon ska hit pa ngt mote men aker ngr dgr tidigare sa att vi kan hitta pa ngt, ska bli underbart.

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Här hemma toksnöar det idag, så njut njut njut.

Iofs missar du Depechekonserten ikväll, men vadå.. :)

16:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida