16 mars 2006

I morse var vi uppe tidigt, vet inte riktigt varfor men vi tankte ligga vid poolen idag sa vi fick brattom upp.

Vi checkade ut fran Siam Guesthouse som ligger vi Banglampoo och tog vart pick o pack akte och checkade in pa Royal Orchid Sheraton. Vi insag att Sheraton hade storre pool och sa var internet gratis hihi dock ar det svinkallt har inne vid lobbyn aircon verkar vara pa 25 eller ngt, burr burr men vi klagar inte for rummet ar fint. Vi bor pa 16 vaningen med utsikt over floden.

Ia har suttit pa rummet och jobbat hela dagen medans jag drog ner till poolen. Jag drog sen in till banglampoo igen for allt ar sa himla dyrt runt hotellet.
Saklart sa borjade det regna sa det var inte mkt jag gjorde dar utan tog baten tillbaka till Ia och nu ska vi ner o ta en latte.

Hoppas ni far en underbar torsdag.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjena snygging!!

...nyss hemkommen från semestern och ledig idag, kan inte klaga jag heller. Synd bara på snödrivorna...;)

Sköt om dig och hälsa Ia!!

Puss & kram!!

19:49  
Anonymous Anonym sa...

Härligt Fia, det låter som att Sheraton är ett litet litet strå vassare än Blue Guest house!
Har varit i Sthlm på intervju imorgon drar jag till Malmö o ska hjälpa till med ett jobb!

Kram S

04:02  
Blogger hanna sa...

Glidare där :)
Hur går det med alla papper, börjar det bli klart för avfärd eller?

21:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida