12 mars 2006

Ljuvliga Bangkok

Da landade man i BKK runt 12.00 och motte upp Ia vid utrikes. Vi mottes for 3 ar sen pa samma stalle och det som har andrats sen sist ar att denna gang tog vi en taxi ner till stan istallet for en varm acklig buss och vi checkade in pa ett stalle som har swimmingpool och rummen hade bade toa, dusch och aircon. Sist bodde vi i ngt ruckel dar vi delade sang och toaletten vet vi inte hur mng vi delade med.

Det kanns underbart att vara tillbaka och sa himla kul att traffa Ia igen, vem kunde dromma om att vi sa snart skulle ses igen, sist var ju i julas nar hon var o halsade pa.

Har i BKK finns ju som sagt allt + lite till. Vi har hunnit med bananapancake, skonhetsbehandling + mat o dricka.

Imorgon ska vi nog dra till MBK och ett nytt stort shopping stalle som har oppnat.

Ia kommer vara har tom 23 mars och sjalv kommer jag vara har tills jag far mitt work permit i handen och hur lange det tar har jag ingen aning om.

na nu ska vi ga o lagga oss lite innan vi drar ut o kakar middag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag blir ju så himla avundsjuk!!! Konstigt att ni inte har tagit in pittoreska och mysiga "Blue Guest house"!!! Ni är ju båda djurvänner (den skällande hunden) och musikintresserade (den sjungande kareokefamiljen i skjulet bredvid) så det vore ju kanon att få den kulturen också.

ta hand om varandra!

Puss o kram

21:27  
Blogger hanna sa...

Vad roligt att ni är tillsammans, även om jag är grymt avundsjuk så är jag glad! :D

18:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida