14 mars 2006

Ljusharig igen

Ja da var man lite ljusare i haret igen. Var igar till ett nytt stort shopping center som heter Siam Paragon och som ligger nara MBK. Satt i nastan 5h pga av att jag sjalv fargat haret svart ngr ggr sa maste dem bleka ur mitt har och det resulterade i att jag var total blond med knall oranga toppar hmmm inte sa snyggt skont att man inte bryr sig sa mkt (menar ju att man ar ju snygg anda). Den stackars lilla killen var ny och man sag att han blev jattenervos nar jag satt med mitt oranga har och alla sprang o kollade pa mig. Efter mkt slit sa sken han upp med ett leende och sa att se nu ar du varken orange eller gul nu ar ditt har gratt jihooo we can do, ehhh skulle jag bli glad over att vara graharig. Nu ar jag skitnojd och glad att dem fick till det till slut.

Idag akte vi tillbaka till shopping stallet och shoppade lite till och ikvall ska vi aka till Patpong marknaden (maste kopa en vaska till inser jag) undrar nar jag borjade att gilla shopping, kan ju vara att det ar sa billigt. Samui ar ju svindyrt i jamforelse med BKK.

Har precis atit koreansk mat och det ar ju sa himla gott, undrar om den koreanska restaurangen pa Folkungagatan ligger kvar ar det ngn som vet?

Na nu maste vi springa hem pa toa, ar ju inte sa van med koreansk mat...

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nu är jag nyfiken på din nya hårfärg - ta kort! Du har rätt - grått/orange/rosa...du är så snygg ändå..

Puss

20:54  
Anonymous Anonym sa...

Coolt att du har fixat håret. Skicka bilder för tusan. Sticker du på fredag? Det var så kul att snacka med er förut...vill vara där jag med!!! Nu ska jag o träna!!

Puss o kram S

23:15  
Blogger hanna sa...

BILDER Sofia, bilder! Bara att lägga upp nu! Vi vill ju se allt ni shoppar och den nya frippan!

16:01  
Anonymous Anonym sa...

Upp med bilder!

18:38  
Blogger 30-års krisarn sa...

Hehe färga håret, vad är det. Själv spontantatuerade jag ögonbrynen på ett shoppingcenter i BKK. Det är SKRÄCK!

21:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida