19 mars 2006

Hej

I natt sa landade jag pa flygplatsen i Maldiverna, dar stod Ali o motte upp mig. Vi tog en bat till Male (huvudstaden) dar stod en annan kille o motte upp mig o tog mig till ett guesthouse. I morse fick jag gora en medical check sen gick jag runt lite i stan. Fick reda pa att det fanns inget ledigt rum till mig pa Soneva Fushi sa jag fick ta en bat till Soneva Gili. Sa nu sitter jag i deras library o mailar, skitbra.

Sa kul for jag stotte pa en jobbarkompis fran Phuket som jag inte sett pa 3 ar sa nu ska hon o jag ata lite middag, hon jobbar nu som asst manager har. Soneva Gili tillhor oxa sixsenses sa det ar ju som semester for mig att komma hit. Pa tisdag ska jag nog fa aka till Fushi on och borja jobba.

Jag har varit sa duktig o tagit en massa bilder som jag far lagga upp senare.

Kan saga att detta ar paradiset, havet ar turkost och alla villor + spa ar pa palar ute i vattnet sa nar du far massage sa ar det glas under sa du ser alla fiskar.

hek sa lange

6 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Härligt härligt!

Jobba på med bilderna nu :)

21:08  
Anonymous Anonym sa...

...låter inte helt fel!!! SEr fram emot bilderna.

Ha det bäst!!

Kraaaaaaaaaaaaaam!!!

21:54  
Anonymous Anonym sa...

Åh vad härligt!! Skönt att allt verkar vara så väl organiserat med folk som möter, ställe att bo osv...
Ja, bilder, bilder. Hur bor du? Hur turkost är egentligen vattnet??
Vi vill se...

Kram, kram

22:19  
Anonymous Anonym sa...

Wow, det är ju så grymt exotiskt!!! Vilken grej att få massage och kolla ner i vattnet. Jag vill till dig nu!!!

Saknar dig!

Kram S

01:22  
Blogger hanna sa...

Låter kanon! Och grymt med känningar på plats! Ser fram emot bilder jag också!

01:57  
Blogger Patrick & Ia sa...

Hej gumsis, skont att allt gatt bra har ar tomt utan dig men jag roar mig med FN folk och knyter kontakter for att radda varlden... Helt sjuk konferens dock - alla snackar om varldens konsumption och miljopaverkan och samtidigt flyger folk 17 timmar for att ta sig hit och arrangemanget forser oss med mat i overflod morgon middag kvall. Dubbelmoral sa det skriker!
Ska hamta kostymen idag och shoppa det sista pa Khao San.
Lycka till med uppstarten pa jobbet.
Tusen kramar fran Humle

12:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida