04 april 2006

Grattis syster yster

Vill forst gratta syrran som fyller ar idag, kommer inte ihag hur mkt men det ar under 30 strecket i allafall....

Lordags partyt var ganska sa roligt. Det var en stor buffe med en massa konstiga o starka matratter och sen sa holl dem firande for alla fodelsedagsbarn och alla som var nya mmmm.. Killarna var jatteglada for 4 tjejer hade kommit fran Male for att dansa o upptrada sa nar dem intog scenen sa var det varsta vralet, jag har ju tidigare namt att av 325 staff sa ar ca 40 tjejer sa dem hade det sakert trevligt.
Jag daremot hade kul till 01.00 pa natten da jag insag att jag blivit magsjuk och fick spendera hela natten pa toaletten bland palmerna. Lag inne hela sondagen och hela tiden ringde 2 personer fran HR for jag maste flytta fran mitt rum, saklart att det blev brattom just den dagen jag madde mest pyton. Fick efter mkt om o men sova vidare i mitt rum till mandagen och da tog dem mig i en speed boat till Edha fushi en o som har ett sjukhus sa nu har jag en massa mediciner som jag ska ta men jag kan saga att just nu at jag min forsta maltid sen i lordags och jag var superhungrig och det ar ju ett bra tecken.

Sa imorgon kor det igang med jobbet, jag som var sa laddad i lordags.

Jag har nu fatt flyttat till mitt nya rum och det ar kort pa er alla i hela rummet sa jag kommer trivas utmarkt med att spendera min lediga tid dar. Nu ar det bara 2 saker som behover fixas och det ar ett nytt las och en nytt duschdrapperi, tankte att jag tar det imorgon for just nu kanns det som om HR personerna ar lite trotta pa mig men det ar nog inget mot hur trott o forbannad jag varit pa dem de senaste dagarna men men nu ska jag bara forsoka se positivt dem har sakert goda sidor dem med...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Gumman! Åhhh, vad jobbigt det låter...Så synd att du blev så sjuk helt plötsligt. Hoppas verkligen att du blir frisk snabbt!!

Önskar man kunde vara där och ge dig en kram...

Tack för födelsedags hälsningen...

Kram, kram

19:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida