12 maj 2006

Frank

Grattis vill jag saga till Hanna o Lars som fick en liten son igar eller inatt. Vaknade i gar morse o sag att jag fatt ett sms om att de dragit till Danderyd. Vilken borjan pa en dag nar man bara vill sitta o hanga framfor datorn sa att man inte missar ngt na da ska man sitta pa en guest contact training och dar mina vanner far man lara sig hur mng signaler som det ska ga innan du lyfter telefonen och att man bloter sina lappar innan man svarar och att man ska anvanada deodorant och sa visar man hur man ska halla i en tel och hur nara man far sta en gast och ja det ar som dem sager man lar sig ngt nytt varje dag.
Nu i allafall sa fick jag se pa Hannas blogg att det blev en liten Frank. Jag ar bade sa jakla glad o ledsen, glad for att det verkar ha gatt bra men jag kanner ingen lust med att jobba overhuvudtaget utan vill helst satta mig pa ett flyg till Stocolmo o se lilla Frank o Alessia. Ska se om man kan kopa en liten tarta idag o fira lite har med och det tyckte mina jobbarkompisar var en jattebra ide och dem halsar sa mkt.

Ska nu satta igang o jobba, hoppas ni alla far en bra dag idag.

Kram

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken jäkla kurs du har gått på!! Hihi!!! Vaddå, använda deodorant, jag tycker att de överdriver lite!! :)
Köp tårta idag och fira!!! Det är så himla coolt att lille Frank har kommit ut!!

Jag ska iväg på mässa nu och sedan blir det AW ikväll och kanske lite mys m F.

Kraaaam på dig!

13:03  
Blogger hanna sa...

Haha! Kan du inte bara säga att du redan kan alla de där sakerna och att du redan använder deo så får du kanske tenta av 2 poängs "folkvett".

Förlossningen gick jättebra. Alltså så bra som den kan vara för en förstföderska. Tuff med massor av värkar och en trött Hanna som knappt kunde prata. Tack gode gud för att det finns ryggmärgsbedövning, hade inte stått ut att se henne i de där värkarna längre.

Nu sover mamma Hanna och Frank. Han är jättesöt med lite brunt hår på huvudet. En liten plutmun som han gör gutturala läten med. Enda som är lite jobbigt är att han är svullen i näsan och har svårt att andas bra. Han knorrar som en gris!

Ha det bra nu Sofia! Och du. Kan du inte säga att du ska åka till en annan ö för att köpa en kopp kaffe och så drar du istället. Din plats är ju här i Sthlm. Vem ska passa Frank när vi är ute och partajar?


/Lars *stolt*

21:15  
Anonymous Anonym sa...

Hej, hej!

Hoppas att du hittade någon tårta idag - den är du väl värd!

Vilken himla kurs!
Varför ska man blöta läpparna innan man svarar i telefon? Jag ska börja pröva det här med...
Jag håller med Sofie - deodorant är lite overkill (du luktar ju så himla gott som du är ;)...)

Kram, kram

Vill också säga Jättegrattis till Hanna och Stolt Lars (iof ska jag väl göra det på deras blogg men nu blev det här...hänge faktiskt med dom sista dagarna eftersom jag visste det var dags - spännande värre var det)

22:36  
Blogger maria sa...

Gosan´!
Vad söt du är! Klart du ska fira med lite tårta, och som sagt: låtsas att ska till nån annan jäkla ö, också bara sätter du dig på ett plan till estocolmo! Sånt fixar du!
Annars, njut av värmen och känn vår kärlek ända härifrån till dig!
Vi tänker på dig!
Puss från mary och alessia

01:22  
Blogger hanna sa...

Förresten Sofia, du har inte missat att Pilla har klämt ut en liten kille också va?

18:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida