14 september 2006

Hej.

Antligen torsdag och inget planerat for kvallen men jag far se ifall det blir en svang till baren vid 23.00 efer jag slutat o atit middag.

Har ar det nu stralande vader och det ar ljuvligt att fa se solen igen aven fast jag inte hinner tillbringa mer an 2 min per dag under den.

Sa i mandags drog vi till Valtur en Italensk resort och det var skont att fa aka bort fran resorten kan jag saga. Maten var skit men det var kul att hanga i en fin bar o kunna bestalla en caipirinha (eller hur det nu stavas)
.
I tisdags hade vi fest for Dayu som lamnade var resort i morse.

I onsdags morse sa borjade dagen med volleyboll kl.7.00 pa morgonen sen jobbade vi till 21.00 och 21.30 var vi i vara fotbollsklader och gick igenom hur vi skulle spela + varmde upp for fotbollsmatchen som borjade 22.30. Tyvarr sa forlorade vi med 1-0 men vi spelade faktiskt riktigt bra for bara ha tranat ngr ggr med tanke pa att dem kort stenhart i over 1 manad. Det stod 0-0 sa det blev pa straffar dem vann, skit men nasta gang tar vi dem. Vi ska nu spela mot sjukskotersorna pa grannon om 5 dgr sa idag ar det vila sen kor vi pa med traning igen och sen ska vi aka till andra resorter o spela fotboll skiiitkul fatta att man kanske blir fotbollsproffs i Maldiverna........

Harom dagen sag jag min forsta orm har pa Maldiverna, den slingrade sig runt pa varat matbord vid lunchtiden, blaaaah sager jag.

Na nu ar det stangdags pa spat.

kram

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sjutton vad hurtigt du har det! Vem hade trott att du skulle bli fotbollsproffs på Maldiverna vid 30...

Kul låter det iallfall. 1-0 den här gången på straffar - ni kommer att ta dom där sjuksköterskorna lätt nästa vecka!! Jag antar att du är lagkapten!?

Caiprinhia...John´s favorit drink (vet inte heller hur man stavar)...

Kram, kram

00:47  
Anonymous Anonym sa...

Vad roligt det låter att få spela fotboll på en exotisk ö!! Grymt!

Får besök från Schweiz nästa vecka!

Imorgon ska jag cabba ner och åka till Espressohouse och äta frukost. Önskar att du var där och tog en latte med mig.

Hoppas din idrottskarriär fortsätter i samma riktning som den har börjat... spikrakt uppåt!!

Helenas Sebastian och Sackarias ska ha 1 och 4 årskalas imorgon. Jag ska dit och leka och äta tårta!!

Ha det bäst Sofia,

Kram Soffan

05:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida